- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله نظامی روسیه به سیستم های فرماندهی و کنترل نظامی اوکراین

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск ракеты по украинским объектам военного управления и энергетики
Пуск ракеты по украинским объектам военного управления и энергетики - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه : ارتش به سامانه های فرماندهی و کنترل نظامی اوکراین حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه حملات جدیدی را علیه فرماندهی نظامی و سیستم های انرژی اوکراین انجام داده اند.
این وزارتخانه افزود: "در طول روز، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به حملات خود با تسلیحات هوایی با دقت بالا و دوربرد علیه فرماندهی نظامی و سیستم‌های انرژی اوکراین ادامه دادند".
اعلام شده است که تمام اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفته اند.
علاوه بر این، هوانوردی، نیروهای موشکی و توپخانه به پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپروژیا و واحدهای اوکراینی در مناطق خرسون و خارکف و همچنین در جمهوری خلق دونتسک حمله کردند. در مناطق خرسون و خارکف، در دونتسک و نیکولایف، ارتش روسیه پنج انبار مهمات دشمن را منهدم کرد.
علاوه بر این، یک مرکز ذخیره سوخت دیزل برای نیازهای نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی آلکسیفکا در منطقه دنیپروپتروفسک منهدم شد. در منطقه چرکاسی، یک انبار سوخت هواپیما تخریب شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала