اسپوتنیک، پخش برنامه های خود در چهار کشور اتحادیه اروپا را متوقف کرد

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر اسپوتنیک پخش خود را در چهار کشور اتحادیه اروپا متوقف کرد
اسپوتنیک پخش خود را در چهار کشور اتحادیه اروپا متوقف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
از سوم مارس، خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک پخش خود را در وب سایت ها، برنامه های رادیویی و شبکه های اجتماعی بین المللی در چهار کشور اتحادیه اروپا - اسپانیا، فرانسه، آلمان و یونان متوقف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در اوایل ماه مارس، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت پخش و توزیع محتوای اسپوتنیک در اروپا را ممنوع کند. تصمیم اتحادیه اروپا می‌گوید همه مجوزها و قراردادهای سازمان‌های اروپایی برای توزیع سیگنال و محتوای اسپوتنیک باید لغو شود. همچنین، ، برنامه های اسپوتنیک برای دانلود در اپ استور خارج از روسیه در دسترس نخواهد شد.
تیم های تحریریه اسپوتنیک در سخنرانی پایانی خطاب به مخاطبان خود تاکید کردند که مقامات اروپایی که سال ها با تمام توان تلاش کردند تا دیدگاهی متفاوت و متفاوت از دیدگاه خود را ریشه کن کنند، مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شده اند. تحریریه اسپوتنیک در اسپانیا، فرانسه، آلمان و یونان همچنین از همه روزنامه نگاران و کارشناسانی که در طول سال ها با آنها کار کرده اند، تشکر کردند.
کمیسیون اروپا پیشنهاد ممنوعیت خبرگزاری های راشاتودی و اسپوتنیک در اتحادیه اروپا را داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
کمیسیون اروپا پیشنهاد ممنوعیت خبرگزاری های راشاتودی و اسپوتنیک در اتحادیه اروپا را مطرح کرد
ما همیشه با مخاطبان خود صادق بوده‌ایم، آنچه را که همکارانمان در مورد آنها ننوشته‌اند، گفته و نشان می‌دهیم. اسپوتنیک در بیانیه‌ای گفت: از شما مخاطبان ما سپاسگزاریم که برای شما آزادی بیان یک عبارت خالی نیست، بلکه یکی از اصول زندگی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала