باران مرگبار صدها پرنده در حال پرواز +ویدئو

© Photo / Terje Kolaas / GDT EWPY 2021 Снимок Bird migration норвежского фотографа Terje Kolaas, победивший в категории Birds конкурса European Wildlife Photographer of the Year 2021
Снимок Bird migration норвежского фотографа Terje Kolaas, победивший в категории Birds конкурса European Wildlife Photographer of the Year 2021 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
اشتراک
سقوط و مرگ ناگهانی صدها پرنده در مکزیک، کاربران را شگفت‌زده کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئو سقوط ناگهانی صدها پرنده که به طور همزمان در حال پرواز بودند در فضای مجازی منتشر شده که موجی از انتقادها و واکنش‌های کاربران را درباره این پدیده عجیب به همراه داشته است.
ساکنان شهری در مکزیک شاهد بارش مرگبار باران پرندگان بودند. دوربین مداربسته مرگ آنی حدود صدها پرنده را ثبت کرده است. دامپزشک محلی به پلیس گزارش داده که پرندگان مهاجر ممکن است پس از استنشاق دود سمی در آن نزدیکی یا به دلیل میدان مغناطیسی بیش از حد کابل‌های برق مرده باشند. با این وجود، مقامات هنوز نمی‌دانند چه چیزی باعث مرگ این پرندگان شده است.
تعدادی از کاربران درباره این اتفاق عنوان می‌کنند ارتعاشات ناشی از وجود دکل‌های اینترنت پرسرعت فایو جی آن‌ها را از بین برده است و زیاد شدن این دکل‌ها موجب مرگ و میر انسان‌ها نیز خواهد شد. عده‌ای نیز با ناراحتی و عصبانیت از ندانم کاری انسان نسبت به افزایش انواع دکل‌های برقی و الکترومغناطیسی واکنش نشان می‌دهند. برخی نیز گمان می‌کنند مرگ جمعی پرندگان می‌تواند به نشانه شروع اتفاقات خاص و آخرالزمانی باشد که اکثرا این بینش را قبول ندارند و تا حدودی این نظرات مورد تمسخر سایر کاربران است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала