احتمال از کار افتادن گوشی‌های شیائومی در ایران +ویدئو

© AP Photo / Kin Cheungاحتمال از کار افتادن گوشی‌های شیائومی در ایران +ویدئو
احتمال از کار افتادن گوشی‌های شیائومی در ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
احتمال از کار افتادن گوشی‌های شیائومی موجب نگرانی کاربران ایرانی شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر احتمال از کار افتادن گوشی‌های شیائومی در ایران، با موجی از نگرانی‌ها در میان اصناف بازار موبایل ایران و کاربران فضای مجازی که از دارندگان گوشی‌های شیائومی هستند، همراه شده است.

گفته می‌شود، شیائومی قصد دارد تا در کشورهای تحریم شده توسط آمریکا مانند، سوریه، کوبا، کره شمالی و ایران، گوشی‌های خود را از دسترس این کشورها خارج کند. رخ دادن این اتفاق موجب دگرگونی و آشفتگی در بازار موبایل ایران خواهد شد، زیرا بخش عمده‌ای از معاملات بازار با محصولات این شرکت چینی انجام می‌گیرد. این معاملات سهمی ۳۰ درصدی را در بازار موبایل در یکسال گذشته به شیائومی اختصاص داده است. هنوز مشخص نیست گوشی‌هایی که از قبل خریداری شدند از کار خواهند افتاد یا خیر.

تعدادی از کاربران با ابراز نگرانی، از کار افتادن گوشی خود را برابر با بی‌کار شدنشان عنوان می‌کنند و عده‌ای با ابراز ناراختی از نداشتن مبلغی برای خریدن گوشی جدید گلایه دارند. همچنین بعضی از کاربران می‌گویند، چنین صحبت‌هایی در مورد گوشی‌های ایفون و شرکت اپل را نیز شنیده‌اند و عده‌ای دیگر نیز به شایعه بودن این ماجرا اصرار دارند.

جمعی از کاربران با سوال کردن درباره تحریم نشدن کمپانی‌های گوشی‌های موبایل هوآوی، سامسونگ و اپل نسبت به درست نبودن این خبر واکنش نشان دادند و بعضی کار نکردن اینترنت گوشی خود را گزارش داده و از دیگران چاره جویی می‌کنند‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала