عذاب ۱۲۰ دقیقه‌ای سر مربی استقلال بر روی سکو +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عذاب ۱۲۰ دقیقه‌ای سر مربی استقلال بر روی سکو +عکس، ویدئو
عذاب ۱۲۰ دقیقه‌ای سر مربی استقلال بر روی سکو +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
اشتراک
فاصله سکو تا زمین بازی مانع رسیدن صدای فرهاد مجیدی به بازیکنان شد.

به گزارش اسپوتنیک، دنبال کردن طاقت‌فرسا ۱۲۰ دقیقه بازی از سکوی استقلال برای فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت، سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.


فرهاد مجیدی در بازی فینال جام حذفی ایران که در مصاف با تیم‌ فولاد خوزستان انجام شد به دلیل محرومیت نتوانست برای هدایت تیمش در کنار زمین حاضر شود و در طول ۱۲۰ دقیقه بازی با استرس و عصبانیت نظاره‌گر این تورنومنت بود. وی برای هدایت شاگردانش از روی سکو، ناچارا به فریاد زدن روی آورد اما به دلیل فاصله زیاد سکو تا زمین بازی صدایش به بازیکنان استقلال نمی‌رسید و این شرایط باعث شد کلافه شدن او گردید.


اوج ناراحتی فرهاد مجیدی زمانی بود که فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان با هدر دادن موقعیتشان در ضربات پنالتی نتیجه را به فولاد خوزستان واگذار کردند. پس از آن فرهاد مجیدی از شدت ناراحتی و استرس به رختکن رفت و دوربین‌ها دیگر نتوانستند وی را شکار کنند.


تعدادی از کاربران خطاب به فرهاد مجیدی با جملات خسته نباشی، مقصر تو نبودی و خدا قوت به او امیدواری دادند و برخی نیز وجود فرهاد مجیدی را در تیم استقلال بهترین برد برای هواداران استقلال عنوان می‌کنند. جمعی از کاربران به سرمربی استقلال، شاه فرهاد لقب دادند و عده‌ای دیگر خطاب به مجیدی گفتند سرتو بالا بگیر تو افتخار ما هستی.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала