واکنش قیصر سینمای ایران به شایعه بازگشت به زادگاهش +عکس

© Photo / IRNAواکنش قیصر سینمای ایران به شایعه بازگشت به زادگاهش
واکنش قیصر سینمای ایران به شایعه بازگشت به زادگاهش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2021
اشتراک
بهروز وثوقی در واکنش به شایعات بازگشتش به ایران گفت، بازگشتم را به دست تقدیر می‌سپارم.

به گزارش اسپوتنیک، در پی انتشار شایعاتی درباره بازگشت بهروز وثوقی به ایران، وی با ارسال پیامی به شایعات موجود در فضای مجازی واکنش نشان داد که مورد توجه کاربران به ویژه طرفدارانش قرار گرفت.


بهروز وثوقی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با عرض سلام و درود به هم‌وطنان عزیز و گران‌قدرم.
در این زمان که فضا‌های مجازی و برخی از رسانه‌ها پر از شایعه‌پراکنی در مورد اینجانب “بهروز وثوقی می‌خواهد به ایران باز گردد”، است، به اطلاع همه مردم شریف بویژه آنانکه به‌ من ارادتی دارند می‌رسانم. همان‌طور که می‌دانید من با تمام وجودم بقدر استطاعت و قابلیت در دوران جوانی‌ام آن‌چه در چنته داشتم تقدیم شما هم‌وطنان نمودم، زیرا معتقدم که ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت و اینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم و با توجه به همه عشقی که به وطن و مردمان زادگاهم دارم، این مهم را بدست تقدیر می‌سپارم تا یار که را خواهد و میل‌اش بچه باشد. با تقدیم ارادت به همه مردمان وطنم و در آخر فدای شما هم‌وطنان نازنینم. بهروز وثوقی»

بهروز وثوقی (متولد ۲۰ اسفند ۱۳۱۶) بازیگر ایرانی است. وی قبل از بازیگری در سینما، به کارمند ادارهٔ دارایی بود و پس از آن به هنر دوبلور و گویندگی در رادیو و تلویزیون مشغول شد. وی در طی سال‌های زیاد محبوبیت بسیاری در میان مردم و دوست‌داران سینما پیدا کرد و به یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در سینمای ایران تبدیل شده است. وی با چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی نسبت برادری دارد که هر دو آن‌ها در ایران به کار هنرپیشگی مشغول هستند. در حال حاضر
بهروز وثوقی ساکن سانفرانسیسکو در کشور آمریکا است. او در سال ۵۴ با گوگوش ازدواج کرده بود اما در سال ۵۵ از او جدا شد و پس از آن با خانم کتایون امجدی ازدواج کرد و در حال حاضر صاحب دو فرزند هستند.


تعدادی از کاربران به تکذیب شایعه بازگشت وثوقی به ایران با تعجب واکنش نشان دادند و عده‌ای با ویرانه خواندن ایران از قیصر سینمای ایران خواستند که به ایران بازنگردد. جمعی از کاربران نیز برای نوشتن پیام مردمی و محبت‌آمیز وی تقدیر و تشکر کردند و برای او بهترین‌ها را در زندگی شخصی‌اش از خداوند طلب کردند. تعدادی از پیشکسوتان و طرفداران دنیای سینما با ابراز دلتنگی برای دیدار دوباره بهروز وثوقی قبل از مرگشان دعا کردند چراکه وی سوپر استار سینمای ایران بوده است. برخی نیز بهروز وثوقی را عامل انتشار فحشا و فساد دانستند و برخی دیگر از این افراد به شدت انتقاد کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала