پاسخ ارتش ایران به درخواست دختر ۹ ساله سیستان و بلوچستانی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پاسخ ارتش ایران به درخواست دختر ۹ ساله سیستان و بلوچستانی
پاسخ ارتش ایران به درخواست دختر ۹ ساله سیستان و بلوچستانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2021
اشتراک
انتشار گسترده ویدئوی گریه و گلایه دختربچه بلوچستانی از نبود آب و امکانات، به نتیجه رسید.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوی گلایه و گریه‌های یک دختر سیستان و بلوچستانی از اهالی روستای ملا دادی در فضای مجازی، ایرانیان بسیاری را متاثر کرد و کاربران فراوانی به این موضوع واکنش نشان دادند و از بی‌توجهی دولت انتقاد کردند که در ادامه واکنش‌ها و این انتقادات، نیروی زمینی ارتش، خدمات آب رسانی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت.


ارتش در این‌باره عنوان کرد: «با توجه به شرایط بحران آب در مناطق جنوب شرق کشور و نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان به آب و همچنین انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان و محل زندگی این دختربچه انجام شد.»


پیش از این نیز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا دستورات لازم را برای امداد رسانی به مردم این استان بویژه در تأمین آب شرب داده بود. در این راستا تیپ ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش روزانه پنج تانکر پنج هزار لیتری به مناطق روستایی ملا دادی بخش هیرمند شهرستان زابل خدمات آب رسانی انجام می دهند.


همچنین نیروی زمینی ارتش تانکرهای ۲۰۰ لیتری آب به روستاییان این مناطق اهدا کرده است. علاو بر این تیپ های ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش، خدمات پزشکی و درمانی به مردم مناطق روستایی شهرستان زاهدان، زابل و خاش نیز ارائه می‌دهند.


کاربران بسیاری از اینکه ارتش نیروی زمینی برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاییان سیستان و بلوچستان اقداماتی را انجام می‌دهد ابراز خوشحالی می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنند. این کاربران امیدوارند مسئله‌ی آب آشامیدنی و سایر مشکلات مردم این منطقه حل شود و این موضوع برای همیشه حل و فصل شود. جمعی از عنوان می‌کنند می‌توان از فضای مجازی بهترین استفاده را برد و به این شکل برخی از مشکلات مردمی را حل کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала