پوتین: تا 30 ژوئن اقدمات مربوط به واکسیناسیون خارجی ها در روسیه انجام شود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: تا 30 ژوئن اقدمات مربوط به واکسیناسیون خارجی ها در روسیه انجام شود
پوتین: تا 30 ژوئن اقدمات مربوط به واکسیناسیون خارجی ها در روسیه انجام شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور داد تا از واکسیناسیون خارجی هایی که در روسیه حضور دارند، علیه کووید-19 اطمینان حاصل شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به کابینه وزیران دستور داد تا 30 ژوئن اقدامات مربوط به حصول اطمینان از واكسیناسیون علیه ویروس كرونا بر اساس بازپرداخت برای خارجیان در روسیه را گزارش كند و تا 15 ژوئیه واکسیناسیون مهاجران خارجی را سازماندهی کند و منابع مالی فعالیت های مربوطه را مشخص نماید.

فرمانده سپاه: واکسن کرونا در اختیار کشور‌های فقیر قرار می دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
فرمانده سپاه: واکسن کرونا در اختیار کشور‌های فقیر قرار می دهیم

بر این اساس برای تامین پیشگیری از شیوع عفونت کووید-19 به دولت و مقامات اجرایی منطقه دستور داده شد تا با تعیین منابع مالی، واکسیناسیون شهروندان خارجی و افراد بی تابعیتی که در فدراسیون روسیه حضور دارند سازماندهی شود.

پیش از این نیز پوتین گفته بود که شهروندان خارجی می توانند به عنوان بخشی از برنامه گردشگری واکسن، با واکسن های ساخت روسیه واکسینه شوند. وی خاطرنشان کرد: صنعت داروسازی داخلی آماده افزایش تولید بیشنر واکسن است.

رئیس جمهور افزود: ما نه تنها نیازهای خود را كاملاً برآورده می كنیم ، بلكه می توانیم به خارجی ها نیز کمک کنیم تا به روسیه بیایند و در اینجا واكسن بزنند. رئیس دولت خاطرنشان کرد که واکسیناسیون برای شهروندان روسیه به صورت رایگان باقی می ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала