مبارزات و مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی شبانه دختران در اطراف تهران +ویدئو

© AFP 2023 / Wakil Kohsarفوت رزمی کار زن ایران الاصل پس از شکست در مسابقه دوستانه
فوت رزمی کار زن ایران الاصل پس از شکست در مسابقه دوستانه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی مجوز برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یا MMA در ایران صادر شده است و هفته گذشته در شهریار اطراف شهر تهران مسابقات رزمی در داخل رینگ به سبک این مبارزات برگزار شد که این رقابت برای دختران به صورت پنهانی و شبانه بوده است.

گفته شده است که این رقابت ها در داخل رینگ وسط باغ بزرگی برگزار شده است. سبک و سیاق این مسابقات به موی تای شباهت دارد اما فایترها در طول مبارزات از فنون خاک استفاده می‌کنند که بیشتر این فنون در مسابقات MMA استفاده می شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от دبل چی (از همه چی) (@dabelchi)

در فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی که مورد توجه کاربران واقع شده است، دختران با شکل و شمایلی عجیب و با حرکات موزون وارد رینگ می شوند. در این مسابقات تعداد زیادی از مردان اطراف رینگ مسابقات حضور دارند و در برخی از مبارزات، مربی گری مبارزان را نیز بر عهده دارند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سیرجان راوی (@sirjanravi.ir)

گفته شده است که هنرهای رزمی ترکیبی یا (Mixed Martial Arts (MMA یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است؛ و بزرگترین و معتبرترین سازمان‌های برگزاری این مسابقات، سازمان‌های یواف‌سی، استریک‌فورس و ریزین هستند.

گروهی از کاربران معتقدند که این ورزش بسیار خشن است و برگزاری آن بدون تمهیدات سلامتی کار خطرناکی است. برای عده‌ای از کاربران نیز جالب توجه است که نحوه برگزاری و شرکت در این مسابقات چگونه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала