کدام استان ها در ایران در رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهتر عمل کردند؟

© Photo / IRNAکدام استان ها در ایران در رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهتر عمل کردند؟
کدام استان ها در ایران در رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهتر عمل کردند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
اشتراک
طبق آخرین آمار منتشر شده از وضعیت اجرای پروتکل های بهداشتی در ایران از تاریخ 1 تا 8 اردیبهشت، شاهد روند افزایش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیشتر استان‌های کشور بودیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، طبق آمار منشر شده از سوی وزارت بهداشت ایران در زمینه رعایت تهویه در اماکن عمومی استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، مرکزی و مازندران درصد رعایتی بین 39 تا 53 درصد داشته‌اند. این شیوه‌نامه بهداشتی بر اساس همین گزارش‌ها در استان‌هایی مانند خراسان رضوی، فارس و اردبیل نزدیک به میانگین و بین 61 تا 68 درصد بوده است.

درصد استفاده از ماسک در اماکن عمومی از تاریخ 1 تا 8 اردیبهشت روندی صعودی داشته است. استان‌های سیستان و بلوچستان، مرکزی، خراسان شمالی و گیلان بین 35 تا 59 درصد استفاده از ماسک را رعایت کرده‌اند. استفاده از ماسک در استان‌های مانند هرمزگان و اصفهان رشد قابل توجهی در بین مردم داشته است. ساکنان این استان‌ها در این بازه زمانی بین 62 تا 65 درصد از ماسک استفاده کرده‌اند. در استان ایلام نیز شاهد رشد رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به ماه‌های گذشته بوده‌ایم. اکنون طبق آمارها در این استان بیش از 73 درصد از مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала