واکنش‌ها به حقوق ۲۵۰۰ یورویی ناظران شرعی واردات مرغ +عکس، ویدئو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران
اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
حقوق ناظران شرعی واردات مرغ از ترکیه ۷۰ میلیون تومان در هر ماه تعیین شده که کاربران بسیاری در صفحات اجتماعی به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبرگزاری فارس تصویری از یک سند منتشر کرده است که نشان می‌دهد روحانیونی که برای نظارت بر ذبح شرعی مرغ به ترکیه اعزام می‌شوند، ماهیانه ۲۵۰۰ یورو دریافت می‌کنند. این سند، روز هیجدم فروردین ماه امسال از سوی مرکز حلال جهانی به شرکت‌های واردکننده مرغ از ترکیه ارسال شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rokna NEWS / پایگاه خبری رکنا (@rokna.news)

بحران تولید و توزیع مرغ در ایران منجر به شکل‌گیری صف‌های طولانی برای خرید مرغ شد که در نهایت دولت ایران را وادار به واردات گسترده مرغ از برخی کشورها از جمله ترکیه کرده است. این در حالی‌ست که برخی از مسئولین ایرانی عنوان کرده بودند واردات مرغ نیاز نیست و عرضه مرغ در بازار به بیش از نیاز بازار رسیده است. این موضوع پس از انتشار سند مربوط به حقوق ناظران ذبح با موجی از واکنش‌ها و انتقادات کاربران همراه شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от روانکاوی_میترا (@ravankavi_mitra)

این سند را پیمان فلسفی مدیرعامل مرکز حلال جهانی با موضوع «تعهدات مالی و خدماتی مربوط به خدمات مرکز حلال جهانی» به مدیران شرکت‌های وارد کننده مرغ از ترکیه اعلام کرد و در آن حقوق ناظران شرعی ۲۵۰۰ یورو در هر ماه تعیین شده و علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز بر اساس آیین نامه دولت منظور می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от @saeedshahvaladi.tv

وی همچنین عنوان کرد تصمیم به واردات مرغ پس از افزایش قیمت اخیر انجام می‌شود و علیرغم فروکش التهاب بازار، این واردات برای تامین ذخایر استراتژیک انجام می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от روزگار (@roozegardotnet)

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از حقوق‌های بالا برای چنین مواردی، عنوان می‌کنند چندی پیش غالب مسئولین تعادل در عرضه و توزیع مرغ در ایران را شعار می‌دادند اما اکنون به سراغ واردات مرغ از ترکیه رفته‌اند، در حالی که کشور ترکیه از نظر شرایط کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала