انتقاد آمریکایی‌ها از سیاست خارجی کشورشان: "لاوروف حق دارد، ما احمق هستیم"

© AP Photo / J. Scott Applewhite, Fileانتقاد آمریکایی‌ها از سیاست خارجی کشورشان: "لاوروف حق دارد، ما احمق هستیم"
انتقاد آمریکایی‌ها از سیاست خارجی کشورشان: لاوروف حق دارد، ما احمق هستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
بینندگان کانال تلویزیونی "فاکس نیوز" با سخنان سرگئی لاوروف در خصوص سیاست "احمقانه" آمریکا در قبال روسیه موافق هستند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از بینندگان کانال تلویزیونی "فاکس نیوز" از موضع سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در خصوص سیاست "احمقانه" آمریکا در قبال روسیه حمایت کرده و جو بایدن، رئیس کاخ سفید و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به خاطر تصمیمات عجولانه مورد انتقاد قرار دادند.

لاوروف: واشنگتن خط مشی احمقانه ای را علیه مسکو دنبال می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
لاوروف: واشنگتن خط مشی "احمقانه ای" را علیه مسکو دنبال می کند

فردی با نام کاربری "Space_the_Final_Frontier" می‌نویسد: حق با لاوروف است. ما احمقیم و سیاست ما در قبال روسیه نیز احمقانه است! هر کاری که بایدن تاکنون انجام داده حماقت محض است! چون خود بایدن احمق است!

کاربری با نام "nj2fla" نوشت: من به شما می گویم چه کسی احمق است ... جو بایدن و کامالا هریس هر دو احمق، ضعیف، ترسو، بی لیاقت و فاسد هستند.

کاربری با آیدی "solute" معتقد است: وضعیت اوکراین بلافاصله پس از تماس بایدن با رئیس جمهور آن کشور تشدید شد. بایدن به جنگ احتیاج دارد! و عروسک او در اوکراین همان کاری را می‌کند که بایدن فاسد و حیله گر به او می‌گوید.

کاربر "BigDave121" می‌نویسد:  این کاملاً اشتباه خواهد بود که بگوییم ایالات متحده آمریکا سیاستی در قبال روسیه دارد. بایدن مغز ندارد که بتواند در مورد هر کاری سیاست گذاری کند.

وزیر خارجه روسیه پیش از این خاطرنشان شده بود كه تحریم‌های پیشین آمریكا به اهداف خود نرسیده است و تلاش‌های جدید برای فشار بر مسكو محكوم به ناكامی است. لاوروف همچنین به "بن بست" سیاست خارجی ایالات متحده در قبال روسیه اشاره کرده و خط مشی واشنگتن در قبال مسکو را "احمقانه" خواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала