اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران برای واردات واکسن کرونا

© Sputnik / Timur Batyrshin /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران برای واردات واکسن کرونا
اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران برای واردات واکسن کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تاکید بر ضرورت سفر نکردن به شهرهای قرمز، از اعلام آمادگی بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد و گفت:تا ۶ ماه دیگر واکسیناسیون در کل کشور انجام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سفرهای نوروزی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا از سوی مردم گفت: معتقدم با توجه به موج جدید و قرمز شدن بعضی از شهرها، مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

اعلام جزئیات واکسیناسیون رئیس جمهور روسیه علیه کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اعلام جزئیات تزریق واکسن کرونا به پوتین

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده و در کمین است، گفت: دستورالعمل‌های ستاد ملی با مبارزه با کرونا باید به صورت جدی رعایت شود مخصوصاً در اجتماعات. مردم هم باید حدالاامکان تا جایی که می‌توانند از سفرها خودداری کنند و اگر ضرورتی ندارد به مسافرت نروند.

وی خاطرنشان کرد: باید امسال را هم صبر کنیم تا بگذرد، پنج الی شش ماه دیگر واکسیناسیون در کل کشور صورت می‌گیرد آن وقت برای همیشه این بیماری را کنار می‌گذاریم و به زندگی عادی برمی‌گردیم و روزهای سختی‌مان تمام می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید مانند گذشته اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا را همچنان ادامه دهد، گفت: باید تست‌ها و آزمایش‌ها را گسترده‌تر کرد و از کسانی که مبتلا می‌شوند بیشتر مراقبت کنیم و کنترل‌ها را روی آنها افزایش دهیم تا بتوانیم زنجیره سرایت را قطع کنیم. همچنین باید واکسیناسیون را هرچه زودتر شروع کنیم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون بیماری کرونا در کشور آغاز شده است، گفت: چه خوب است که به بخش خصوصی هم اجازه دهند واکسن وارد کنند. می‌دانم افرادی در بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده‌اند تا واکسن مبارزه با بیماری کرونا را وارد کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از افراد به من گفتند که توانایی وارد کردن واکسن کرونا را به کشور دارند تا جان مردم را نجات دهند از همین رو قرار شد با وزارت بهداشت در این زمینه صحبت کنم تا تحت شرایطی آنها بتوانند واکسن مورد نیاز کشور را وارد کنند و هر چه زودتر ما بتوانیم واکسیناسیون مردم را به انتها برسانیم.

 وی با اشاره به اینکه در بحث سفرهای نوروزی باید پروتکل‌ها رعایت شود، گفت: مسافرت به شهرهایی که قرمز و نارنجی هستند باید با محدودیت‌های شدیدتر باشد اما در بقیه جاها که هنوز وضعیت ثابتی دارند و قرمز نیستند می‌توانیم با رعایت پروتکل‌ها از بروز موج‌های بعدی جلوگیری کنیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала