افزایش تدابیر امنیتی در کاخ کنگره آمریکا در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نفوذ به این ساختمان

© Sputnik / Dmitry Parshin /  مراجعه به بانک تصاویر افزایش تدابیر امنیتی در کاخ کنگره آمریکا در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نفوذ به این ساختمان
افزایش تدابیر امنیتی در کاخ کنگره آمریکا در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نفوذ به این ساختمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
پلیس کاخ کنگره آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد قریب الوقوع برای تصرف ساختمان کاپیتول، تدابیر امنیتی در این ساختمان را افزایش داد.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس کاخ کنگره آمریکا در بیانیه‌ای اعلام داشت که پس از دریافت اطلاعاتی درباره نفوذ احتمالی به این ساختمان، تدابیر امنیتی را افزایش داده است.

صورت حساب برای ترامپ به دلیل حمله به کاخ کنگره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
صورت حساب برای ترامپ به دلیل حمله به کاخ کنگره

در این بیانیه آمده است: ما اطلاعاتی در مورد توطئه و نفوذ احتمالی گروه شبه نظامی ناشناس به کاخ کنگره در روز 4 مارس (فردا) را دریافت کردیم. از همین رو ما تدابیر امنیتی را بشدت افزایش، موانع فیزیکی (اضافی) تعبیه کردیم و تعداد پرسنل را افزایش دادیم تا امنیت از کنگره، شهروندان و افسران پلیس را تامین کنیم.

پلیس کاخ کنگره آمریکا همچنین اعلام داشت که با آژانس‌های همکار در سطح محلی و فدرال در این راستا در تماس بوده و خاطر نشان ساخت که به دلیل محرمانه بودن این اطلاعات، در حال حاضر قادر به ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص نیست.

طرفداران تئوری کیوانان تاریخ 4 مارس را "روز تحلیف واقعی"، زمانی که به گفته آنها سیستم سیاسی در ایالات متحده باید تغییر کند و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق به ریاست جمهوری آمریکا بازگردد، می‌نامند.

کیو اِنان یک تئوری توطئه راست تندرو است که معتقد می‌باشد توطئه‌ای پنهان از سوی آنچه ادعا می‌شود "دولت پنهان در ایالات متحده آمریکا" است، علیه دونالد ترامپ و هواداران او در جریان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала