از شایعه تا واقعیت حضور ساسی مانکن در تهران +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / IRNA / فرودگاه امام خمینی
فرودگاه امام خمینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا ساسی مانکن در تهران است؟

به گزارش اسپوتنیک، چندی است که خوانتره لس آنجلسی به نام ساسان حیدری یافته معروف به ساسی مانکن، با انتشار دو فیلم در اینستاگرام خود، خبر از بازگشتش به تهران داده است.

با توجه به اینکه ساسان حیدری خواننده غیر مجازی که در امریکا اقامت دارد و آهنگ‌های جنجالی او بارها توسط مسئولین به عنوان ناهنجاری شناخته شده است، حضور او در ایران جای تعجب دارد.

او ادعا کرده است که مسئولین فرودگاه متوجه حضور او در فرودگاه تهران نشدند و برای همین او را دستگیر نکرده اند. چندی پیش هم این خواننده لس آنجلسی تصویری را از بلیت و پاسپورت ایرانی منتشر کرد و نوشت که کسی میاد استقبالم؟

View this post on Instagram

A post shared by SASY (@sasy)

با وجود اینکه ساسان حیدری مشهور به ساسی مانکن مدعی شده که به ایران بازگشته است اما شواهد نشان می‌دهد این ادعای او صحت ندارد و شوخی‌ای بیش نیست.

ادعای ساسی مانکن مبنی بر ورود به ایران بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است اما چیزی که به نظر می‌رسد این است که تصویر بلیت و ویدئو‌های او همگی ساختگی است و ساسی مانکن به ایران بازنگشته است.

View this post on Instagram

A post shared by SASY (@sasy)


بسیاری از کاربران معتقدند که عکس کارت پرواز ساسی مانکن از تصویر یک کارت پرواز دیگر در گوگل ساخته شده و ویدئو‌های او هم صداگذاری است و صحت ندارد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که اسم آهنگ جدید ساسی مانکن تهران است و او با اینکار تبلیغ آهنگ جدید خود را انجام می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала