سانسور عجیب آرایش صورت بانوی بازیگر در سریال ایرانی +عکس، ویدئو

© Photo / Soheil Gargari برداشت ابریشم در شمال ایران
 برداشت ابریشم در شمال ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سریال ایرانی "پس از باران" با سیاه و سفید کردن تصویر دست به سانسور زده است!

به گزارش اسپوتنیک، در بازپخش سریال "پس از باران" هنگام نشان دادن چهره عروس، تصویر تلویزیون سیاه و سفید می‌شد تا رژ لب او مشخص نباشد.

سریال پس از باران مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است که در ۴۰ قسمت در سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ سیمای ایران پخش شده است و دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است.
در یکی از قسمت های این سریال، هنگام مراسم عروسی ارباب با بازی محمود پاک نیت با دومین همسر خود با بازی مرجان محتشم در هنگام نشان دادن چهره عروس، تصویر تلویزیون سیاه و سفید می شد تا رژ لب عروس مشخص نباشد. این اتفاق با واکنش کاربران بسیاری روبرو شده است.

عده‌ای از کاربران عنوان کردند که این سانسور بعلت آرایش بسیار زیاد خانم کوچک صورت پذیرفته است. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که چرا وقتی بازیگران نمی توانند آرایش زیادی انجام دهند، گریمورها آنان را اینگونه آرایش می کنند. بسیاری از کاربران معتقدند که این سریال یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون ایران می باشد و با تحسین بسیاری از کاربران روبرو شده است.
View this post on Instagram

A post shared by cliip_fun (@dancshooo) on

کاربران بسیاری معتقدند که این سانسور فقط در بازپخش نبوده و در سال ۱۳۷۹ نیز که برای نخستین بار این سریال پخش شده است، چنین سانسورهایی داشته است.
View this post on Instagram

A post shared by حرفه‌ای ترین پیج سکانس (@3sekans3) on

سانسورهای صدا و سیمای ایران، ناراحتی عده ای از کاربران را به دنبال داشته است. این دسته از کاربران معتقدند که در سانسور کردن کشور پیشرویی هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала