پسکوف: امسال ارتباط مستقیم با پوتین وجود نخواهد داشت

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپسکوف: امسال ارتباط مستقیم با پوتین وجود نخواهد داشت
پسکوف: امسال ارتباط مستقیم با پوتین وجود نخواهد داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کرملین اعلام کرد: ارتباط مستقیم با ولادیمیر پوتین در "قالب سنتی" امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، اظهار داشت: ارتباط مستقیم با ولادیمیر پوتین در "قالب سنتی" امسال برگزار نمی شود، عناصر آن قرار است در دسامبر سال ۲۰۲۰ به یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ رئیس جمهور فدراسیون روسیه اضافه شود.

 پوتین: سرپرست هیأت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل - اسپوتنیک ایران
پوتین: سرپرست هیأت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل

وی خاطرنشان کرد که به دلیل شرایطی که در سال جاری حاکم است، رئیس جمهور طی چند ماه گذشته ارتباط مستقیم داشته است.

پسکوف تصریح کرد: بنابراین، البته انجام یک ارتباط مستقیم در قالب سنتی خود امری اضافی است.

دبیر مطبوعاتی کرملین اذعان داشت: بنابراین، مطمئناً سعی خواهیم کرد برخی از عناصر ارتباط مستقیم، عناصری را که به رئیس جمهور امکان دریافت بازخورد از شهروندان مناطق مختلف را دارد، به کنفرانس مطبوعاتی سالانه پوتین در ماه دسامبر اضافه کنیم.

آخرین باری که پوتین در ارتباطی مستقیم با شهروندان روسیه صحبت کرد ژوئن گذشته بود. این هفدهمین بار پیاپی بود، برای اولین بار چنین برنامه ای در سال ۲۰۰۱ روی آنتن رفت، از آن زمان به بعد به جز ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲، ارتباط مستقیم هر ساله برگزار می شود.

پنج خط مستقیم هر کدام کمتر از سه ساعت به طول انجامید، اما از سال ۲۰۰۷، این برنامه همیشه فراتر از ساعت آن بوده است. طولانی ترین خط مستقیم در سال ۲۰۱۳ بود که به مدت ۴ ساعت ۴۷ دقیقه به طول انجامید.

کنفرانس سالانه بزرگ مطبوعاتی یکی دیگر از رویدادهای مهم سالانه است که پوتین از سال ۲۰۰۱ میزبان آن است.

این وقفه فقط در دوره نخست وزیری وی انجام شد، از ماه مه سال ۲۰۰۸ تا مه ۲۰۱۲ و پس از بازگشت به ریاست جمهوری، پوتین روش برگزاری چنین جلساتی را با مطبوعات از سر گرفت.

آخرین کنفرانس مطبوعاتی بزرگ رئیس جمهور فدراسیون روسیه در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ برگزار شد.

از اواخر ماه مارس سال جاری، در ارتباط با اپیدمی ویروس کرونا، رئیس جمهور فدراسیون روسیه بیشتر رویدادها را در حالت کنفرانس ویدیویی در محل اقامت خود در دوو آگاروا نزدیک مسکو و کرملین برگزار می کند. با این حال برخی جلسات با رئیس دولت نیز به صورت حضوری برگزار می شود. علاوه بر این، در برابر بهبود اوضاع اپیدمیولوژیک در ماه های اخیر، تعدادی از سفرهای کاری رئیس جمهور به خارج از منطقه مسکو صورت گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала