پیش فروش یکساله ایران خودرو سایپا + لینک ثبت نام

© Photo / IRNAپیش فروش یکساله ایران خودرو سایپا + لینک ثبت نام
پیش فروش یکساله ایران خودرو سایپا + لینک ثبت نام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیش‌فروش یکساله محصولات جدید ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت گسترش، پیش‌فروش یکساله محصولات جدید دو گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا آغاز می‌شود. بر اساس اطلاعیه این خودروسازان، شرکت سایپا 9 محصول را در این طرح عرضه خواهد کرد که سه محصول جدید هم در سبد پیش فروش خواهد بود، گروه صنعتی ایران خودرو نیز با 12 محصول خود را عرضه خواهد کرد.

جزئیات طرح پیش‌فروش یکساله 45 هزار محصول ایران خودرو اعلام شد - اسپوتنیک ایران
جزئیات طرح پیش‌فروش یکساله 45 هزار محصول ایران خودرو اعلام شد

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که بر اساس اعلام قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، سه‌ محصول جدید، همزمان با طرح پیش‌فروش محصولات عرضه خواهد شد. به این ترتیب، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو شاهین، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از امروز( یکشنبه) آغاز می‌شود. به جز " شاهین" دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی "ساینا  S " و "کوییکS " نیز برای نخستین ‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

وی زمان تحویل خودرو شاهین را دی‌ماه سال 1399 عنوان کرد و گفت: " طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود."

باقری افزود: " پیش‌فروش 9 محصول گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه 18 خرداد ماه پس از پایان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده از ساعت 14 در وب‌سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https: //saipa.iranecar.com آغاز خواهد شد."

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران - اسپوتنیک ایران
سلطان خودرو و همسرش به اعدام محکوم شدند

همچنین طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو از ساعت 8 صبح امروز(یکشنبه) آغاز و تا ساعت 24 تاریخ 20 خرداد به مدت 3 برقرار می‌باشد. حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام خودرو، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد. بر اساس اعلام ایران خودرو، ثبت نام از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir  خواهد بود.

خاطرنشان شده است که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان مبلغ پیش‌پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می‌کنند و باقی‌مانده وجه خودروها در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

لازم به ذکر است که پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی میبایست ظرف سه روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را واریز کند؛ عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف ازثبت نام تلقی می‌شود و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала