در ایران پدری سنگدل سر دختر 13 ساله خود را برید

© Depositphotos.com / stevanovicigorدر ایران پدری سنگدل سر دختر 13 ساله خود را برید
در ایران پدری سنگدل سر دختر 13 ساله خود را برید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر 13 ساله ای که به همراه دوست پسرش از خانه فرار کرده بودند پس از دستگیری علیرغم اینکه اصرار کرده بود به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد و پدر بعد از خلوت کردن خانه، گردن دخترش را به شکل فجیعی با داس از تن جدا می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فرارو، دانش‌آموز 13ساله تالشی به جرم فرار با پسری که دوستش داشت دستگیر و علیرغم اینکه اصرار کرده بود او را به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد.

کانال‌های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری 13 ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. رومینا دلباخته یکی از پسر‌های همشهری شده بود. به گفته محلی‌ها مخالفت‌های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، آن‌ها را به فکر فرار از منزل وا داشت. اما پیگیری‌های خانواده‌ها به دستگیری آن‌ها توسط پلیس منجر می‌شود. به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته، اما به ناچار و طبق قوانین به پدر خانواده تحویل داده می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بدسرپرست تنهاتر است (@badsarparast2)

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از بازگشت رومینا به خانه، جو حاکم بر خانه نه تنها آرام نمی‌گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور‌تر میشود تا جایی که پدر در روز یک خرداد با خلوت کردن خانه، گردن رومینای را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می‌کند. به گفته افراد محلی، پدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می‌کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اخبار مهم (@mohem.news)

مطابق با ماده 220 قانون مجازات اسلامی پدر در جایگاه، ولی دم در قتل فرزند، قصاص نمی‌شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می‌شود. هرچند هنوز باید منتظر مراحل قضائی آن باشیم. در هر صورت قتل رومینا با واکنش‌های مختلفی از سوی اهالی منطقه این دختر نوجوان و افکار عمومی مواجه شده است. بواقع اینگونه موارد از جمله جرائمی است که قلب افکار عمومی را در سینه می‌فشارد و شاید لازم است تا مجلس و قانون برای جلوگیری از تکرار این موارد تدابیر شدیدتری را اتخاذ نمایند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала