شام گلخانه‌ای رستورانی در هلند ویژه روزهای کرونایی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexei Danichevگلخانه
گلخانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رستورانی در هلند در اقدامی خلاقانه با ساخت اتاقک‌های شیشه‌ای برای برگرداندن و حفظ سلامتی مشتریان خود به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رستوان‌ها، کافه‌ها و مشاغل دیگری که در زمینه خدمات غذایی و پذیرش مهمان‌ فعالیت داشتند تحت تاثیر محدودیت‌های‌ کووید ۱۹ قرار گرفتند و بسیاری را وادار کرد تا ضمن حفظ اقدامات بهداشتی و ایمنی، راه‌های جدیدی برای بازگشایی و اقامت در کنار هم بیابند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

رستورانی در هلند در کنار کانال‌های آبی آمستردام در تاریخ ۲۷ آوریل یک جلسه‌ آزمایشی برای سرویس شام آگاهانه از راه دور برگزار کرد. و با توجه به اینکه مشتریان نباید در محوطه داخل حضور داشته باشند، در پنج محفظه شیشه‌ای شبیه گلخانه که به تازگی نصب شده بودند نشستند و گارسون‌ها با بستن شیلد بر صورت خود از مشتریان پذیرایی کردند. صاحبان این رستوران قصد داشتند شام شگفت انگیزی مبتنی بر گیاهان را در گلخانه کوچک خود طراحی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

کاربرانی این ایده متفاوت را جالب عنوان می‌کنند و معتقدند کرونا سبک جدیدی از زندگی را به روی ما گشوده است و این شیوه‌ را شروعی تازه برای ایده‌های تازه و ناب می‌دانند. برخی کاربران اما این گلخانه‌ها را برای فصل گرم و تابستان مناسب نمی‌دانند و معتقدند اگر قرار باشد چنین فضاهای بسته‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شود باید به این موضوع نیز توجه کرد که محیط‌های کوچک ممکن است خود در شیوع بیماری کرونا تاثیرگذار است. جمع دیگری از کاربران معتقدند برای بازگشایی کافه‌ها و رستوران‌ها کمی زود است و بهتر است به جای راه‌اندازی رستوران‌هایی با چنین محدودیت‌هایی و ترغیب سایر مراکز که در این حیطه فعالیت می‌کنند با در خانه ماندن به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

View this post on Instagram

A post shared by Bloomberg QuickTake (@quicktake) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала