کشف اختلاس میلیاردی در ایران

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceدزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند
دزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ایران از کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و اظهار داشت: متهم اصلی شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهرعلی صالحی اعلام کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) و جمع آوری مستندات در خصوص مغایرت‌های به وجود آمده در حساب‌های مالی سازمان منطقه آزاد قشم و برداشت غیرمجاز وجوه از حساب‌های مذکور، دستورات قضائی لازم صادر و متهم اصلی که یکی از مسئولان امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم است، دستگیر شد.

اختلاس بزرگ در استان مازندران ایران  - اسپوتنیک ایران
ریاکاری و دورویی متهمان به اختلاس در ایران +عکس، ویدئو

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان در ادامه افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسئول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

صالحی تصریح کرد: با بررسی گردش مالی حساب‌های متهم و اسناد موجود، تاکنون پنج باب منزل مسکونی و یک واحد تجاری در مناطق مختلف جزیره قشم از او شناسایی شده است.

وی همچنین اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم مبالغ قابل توجهی وجه نقد و ارز خارجی به همراه سکه‌های طلا کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала