عربستان سعودی در طول قرنطینه حقوق شرکت ها را برعهده گرفت

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر عربستان سعودی در طول قرنطینه حقوق شرکت ها را برعهده گرفت
عربستان سعودی در طول قرنطینه حقوق شرکت ها را برعهده گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات سعودی، به عنوان بخشی از کمک های خود به مشاغل خصوصی، در طول اقدامات قرنطینه برای مقابله با کرونا ویروس همه گیر، 60 درصد از حقوق کارمندان را جبران کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرس سعودی، پادشاهی سعودی قصد دارد با تهدید بیکاری مقابله کند. با کمک فرمان صادر شده، کارفرمایانی که مشاغلشان به دلیل محدودیت های معرفی شده رنج می برند، می توانند ظرف سه ماه از بیمه اجتماعی استفاده کنند.

برخی از جزئیات در خصوص افزایش دستمزد کارگران ایران  - اسپوتنیک ایران
برخی از جزئیات در خصوص افزایش دستمزد کارگران و کارمندان در ایران

حداکثر پرداخت به یک کارمند در ماه نه هزار ریال سعودی (2400 دلار) خواهد بود و مبلغ کل کمک ها بیش از نه میلیارد ریال معادل (2.5 میلیون دلار) نخواهد بود.

همانطور که در پیام ذکر شد، چنین اقدامی به توسعه اقتصادی، به ویژه در رده مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک خواهد کرد و موجب حفظ شغل در بخش خصوصی خواهد شد.

در روسیه نیز مقامات در تلاشند تا از افزایش بیکاری در دوره غیر اداری جلوگیری کنند. شرکتهایی که بدون هیچ دلیل موجهی کارمندان را اخراج می کنند در معرض مجازات قرار دارند.

به عنوان معیار پشتیبانی، فقط معوقات مالیاتی و حق بیمه ارائه می شود، اما کمک های نقدی حداقل تا ماه مه برنامه ریزی نشده است. مقامات معتقدند که شرکت ها بودجه کافی برای پرداخت حقوق کامل برای دوره متوقف شدن تولید را خواهند داشت.

به ویژه، رئیس وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف با این موضع موافق نیست؛ به عقیده وی، تلاش برای مقابله با اخراج ها با تهدید آزار و اذیت، فقط وضعیت حال حاضر را دشوار و بدتر می کند.

به نوبه خود، بزرگترین انجمن های تجاری روسیه از این دولت خواستند که 30 درصد از بودجه ای را که شرکت ها به عنوان سهم بیمه حوادث پرداخت می کردند، بازگرداند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала