کشف ۱۴۷ میلیون لوازم و اقلام بهداشتی در ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziکشف ۱۴۷ میلیون لوازم و اقلام بهداشتی در ایران
کشف ۱۴۷ میلیون لوازم و اقلام بهداشتی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف حدود ۱۴۷ میلیون عدد انواع لوازم و اقلام بهداشتی در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پلیس در عین حال که ماموریت های اصلی خود مانند مدیریت راهها و ترافیک، پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با مجرمان، تامین امنیت عمومی از مرزها تا شهرها و روستاهای دورافتاده را برعهده دارد از همان لحظات اولیه شیوع کرونا با برآورد و پیش بینی های سناریوهای احتمالی برای اتفاقات پیش رو جهت حفظ سلامت مردم، حمایت از جامعه پزشکی همچنین تامین بهداشت کارکنان و اماکن نیروی انتظامی اقدامات مختلف و متنوعی را برنامه ریزی و اجرا کرد.

کشف میلیون‌ها ماسک احتکار شده در تهران - اسپوتنیک ایران
کشف میلیون‌ها ماسک احتکار شده در تهران

سردار نوریان گفت: برای نمونه یگان ویژه ناجا با استفاده از خودروها آب پاش و تجهیزات سم زدایی نسبت به ضدعفونی معابر، اماکن، خیابان‌ها، تجهیزات و ناوگان شهری اقدام کرد که در این رابطه از ۱۱ اسفندماه ۹۸ تا ۷ فروردین ماه سال جاری با مشارکت ۳ هزار و ۴۲۰ نفر از کارکنان یگان ویژه و بهره گیری از ۵۹۸ خودرو، ۵ هزار و ۸۳۴ نقطه در ۶۸ شهر بزرگ و کلان شهر گندزدایی شد.

سخنگوی ناجا افزود: پلیس با انجام ساعت‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی در طول این ایام تا روز ۶ فروردین سال جاری موفق به کشف حدود ۱۴۷ میلیون عدد انواع لوازم و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، شیلد (محافظ صورت)، ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده، ۲۰۴ تن انواع پودر لباسشویی شده که با دستور مقامات قضائی به نمایندگان مراجع ذی ربط برای توزیع در جامعه تحویل داده شده است.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در روز شنبه آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا‌ را در ایران اعلام کرد. بر این اساس، تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در این کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند. همچنین ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала