به گزارش اسپوتنیک، در همان روز، ۱۵ مارس، تعداد بازدیدکنندگان بی نظیر از وب سایت اسپوتنیک فرانسه به ۲ میلیون و ۳۶۶ هزار نفر رسید. در مقایسه با روز شنبه، تعداد بازدیدها بیش از دو برابر ۱۰۳٪ شده است.
ناتالیا نوویکووا سردبیر اسپوتنیک فرانسه گفت: ما با خودمان رقابت می کنیم نه با رسانه های فرانسوی! ما دوستانه ترین و هدفمندترین تیم را داریم. از همه شما متشکرم که عاشق شغل خود هستید! ما بسیاری از موارد را پشت سر گذاشته ایم، اما این حد نیست.
روز یکشنبه، فرانسوی ها ۳۵ هزار رئیس نهادهای محلی از جمله شهردار پاریس را انتخاب کردند. میزان مشارکت در حدود ۴۶٪ بود و در برخی از کمون ها از ۳۵٪ تجاوز نمی کرد که یک رکورد پایینی برای کشور است.
با توجه به اقدامات امنیتی ویژه، رای دهندگان اسناد خود را به اعضای کمیسیون انتخابات ندادند، آنها را از راه دور ارائه دادند. بسیاری از آنها با قلم خود برگه های رای را پر کردند.
از روز شنبه به دلیل اپیدمی کرونا ویروس در فرانسه، کافه ها، رستوران ها، سینماها و کلیه مغازه ها به جز موادغذایی و فروش کالاهای اساسی، تعطیل شده اند.
تعداد مبتلایان آلوده در کشور به ۴۵۰۰ نفر و ۱۲۰ بیمار نیز درگذشتند. بیمارستان ها نمی توانند با جریان بیماران مقابله کنند و مجبور هستند فقط بیماران با بیماری جدی را بپذیرند.
اسپوتنیک فرانسه از ژانویه سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد. میانگین تعداد ماهانه بازدید کنندگان این سایت ۱۱ میلیون نفر است. میانگین نمایش ماهانه در سال گذشته از ۲۳ میلیون نفر فراتر رفت.