ایران: تبادل زندانیان با آمریکا ابتدای هیچ مسیر جدیدی نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران: تبادل زندانیان با آمریکا ابتدای هیچ مسیر جدیدی نیست
ایران: تبادل زندانیان با آمریکا ابتدای هیچ مسیر جدیدی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران به اظهارات اخیر برایان هوک واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، کیوان خسروی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران تبادل زندانیان با آمریکا را پایانی بر شرایط مشقت بار افراد بیگناهی که از سوی آمریکا به اسارت در آمده‌اند، دانست.

هوک: با وجود تحریم ها علیه ایران از مذاکره استقبال می کنیم - اسپوتنیک ایران
هوک: با وجود تحریم ها علیه ایران از مذاکره استقبال می کنیم

خسروی اظهار داشت: تبادل زندانیان که بدون هیچگونه مذاکره‌ای و بر اساس پیگیری رویکردی انسانی از سوی ایران انجام شد ابتدای هیچ مسیر جدیدی نیست، بلکه پایانی است بر شرایط مشقت بار افراد بیگناهی که با راهزنی بین‌المللی از سوی آمریکا برای باج گیری به اسارت در آمده‌اند.

لازم به ذکر است که برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در خصوص مبادله اخیر دو زندانی بین ایران و آمریکا گفته بود که امیدوار است این اقدام مقدمه گفت‌وگوهای بیشتر با ایران باشد.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین در واکنش نسبت به اظهارات هوک که پیش از این اظهار داشته بود که قصد ایالات متحده برای تحریم ایران جلوگیری از "تهدید امنیت ملی آمریکا" بوده است، تصریح کرد: امنیت ملی آمریکا را رهبران نابخرد آن تهدید می‌کنند که با اتخاذ تصمیم‌های یکجانبه، غیر قانونی وتنش آفرین همه جهان را به هم آوردی با خود وادار کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала