چه خانوارهایی شامل بسته حمایتی نمی شوند؟ +عکس

© Fotolia / ZIQUIUچه خانوارهایی شامل بسته حمایتی نمی شوند؟ +عکس
چه خانوارهایی شامل بسته حمایتی نمی شوند؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
می توانید خودتان بررسی که شامل دریافت بسته حمایتی معیشتی دولت می شوید یا خیر !

به گزارش اسپوتنیک، دولت ایران جدولی تهیه کرده است که در آن معیارهای مشمولان دریافت سبد حمایتی معیشتی خانوارها را تعریف کرده است. بر طبق این جدول، افرادی که معیارهای لازم را داشته باشند، مشمول دریافت کمک نقدی می شوند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازار نجف آباد|bazar najafabad (@bazar.najafabad)

 بر طبق جدول اعلام شده، کسانی که خودروی بالاتر از ۲۵۰ میلیون تومان داشته باشند یا خانه‌ای به ارزش بالاتر از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در تهران یا ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان داشته باشد این کمک نقدی را دریافت نخواهند کرد.

البته گفته شده است که وزیر رفاه در اظهارات جدید خود رقم ارزش ملک برای دریافت کمک نقدی دولت را به ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان تغییر داده است.

همچنین کسانی که سه سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته‌اند، جزو افراد با تمکن مالی به شمار رفته و مشمول دریافت بسته معیشتی نمی شوند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от هنرمندان/honarmandan (@honarmandanclip1)

از دیگر شروطی که برای حذف بسته حمایتی گفته شده است حکم حقوقی است. بر طبق چارت تعریف شده اگر در خانواده ای دو نفر یا بیشتر شاغل وجود داشته باشد یا حکم حقوقی بالاتر از ۵ میلیون تومان باشد، مشمول دریافت بسته حمایتی نخواهند شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от erwin__iran (@erwin__iran)

افرادی که خود را مستحق دریافت کمک معیشتی می دانند، می توانند از طریق کد دستوری #۶۳۶۹*، تقاضای خود را ثبت و کد رهگیری دریافت ‌کنند که با برقراری اینترنت می‌توانند به راحتی به سامانه‌ مذکور متصل شوند.

بسیاری از کاربران معتقدند که این شروط سخت برای حذف بیشتر مردم از مشمولان دریافت بسته معیشتی دولت است. به گفته این دسته از کاربران، افراد بسیار کمی هستند که شرایط اعلام شده را دارا هستند.

عده ای از کاربران معتقدند که این راهکارها برای حل مشکلات اقتصادی مردم مناسب نیست و باید فکری به حال تورم و گرانی شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала