شورش ربات ها! + ویدئو

© Sputnik / Alexander Ovcharovشورش ربات ها! + ویدئو
شورش ربات ها! + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت بوستون داینامیکس نسخه ویژه ای از کار با ربات ها را به نمایش گذاشت که در اندکی بیش از یک روز افزون بر 1.7 میلیون نفر از آن بازدید کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت بوستون داینامیکس که بر روی انواع مختلف جلوه های ویژه کار می کند، ویدئویی منتشر کرده که نقیضه ای است  از آنچه شرکت مهندسی بوستون داینامیکس ایجاد می کند، متخصص در زمینه روباتیک است. یكی از محصولات ایجاد شده توسط این شرکت، روبات انسان نمای "اطلس" است. نمایندگان این شرکت انواع آزمایش ها را با بر روی ربات " اطلس" و سایر روبات ها انجام می دهند تا بفهمند که آنها در شرایط متفاوت چگونه عمل می کنند.

" بوستون داینامیکس" تصمیم گرفت نسخه ویژه ای از کار با ربات را به نمایش بگذارد. این ویدئویی که در شبکه اینترنت منتشر شده است، موفق شد در اندکی بیش از یک روز بیش از 1.7 میلیون بازدید کننده داشته باشد.

این ویدئوی سرشار از طنز، نشان می دهد که چگونه یک ربات مسلح هنگام دفاع کردن، به اهداف خود شلیک می کند. در حالیکه همزمان یک چوب هاکی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، اجسام مختلف به سمت او پرتاب می شود، و به پاهای فلزی اش ضربه می زنند.

فیلمبرداران این ویدئوی نمایشی، هنگامی که موفق به متوقف کردن ربات با استفاده از یک استوانه فلزی می گردند، خوشحال می شوند. سپس نشان داده می شود که وقتی شخصی با بدن خود جلوی هدف قرار می گیرد، ربات به سمت هدف شلیک نمی کند.

در بخشی از این ویدئو نشان داده شده است که برای مقابله با ربات، در زمانی که او باید به سمت مانکن که درکنار یک فرد زنده ایستاده، شلیک کند، حتی از یک زنبور عسل نیز استفاده می شود.

در پایان این کلیپ نمایش داده می شود که به ربات دو پا برای شلیک به ربات چهار پا دستور داده می شود. دراین زمان، ربات دو پا در تلاش است تا فرار کند، اما او را  برمی گردانند. سپس ربات از دستورات سرپیچی می کند،  ربات سگ را برداشته و به سوی مردم شلیک می کند و در نهایت با ربات سگ آهنی زیربغل از محل فرار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала