10 راز فست فود که کارکنان آن، در باره آنها ساکت اند

© AFP 2023 / Paul J. Richards10 راز فست فود که کارکنان آن، در باره آنها ساکت اند
10 راز فست فود که کارکنان آن، در باره آنها ساکت اند   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک به نقل از وبسایت "اوکسو" آذربایجانی: 10 حقیقت هست که کارکنان فست فود در باره آنها صحبت نمی کنند.

امروزه، اگر  به رستوران فست فود نرفته اید، مطمئناً در باره آن شنیده اید. زمان برای یک فرد دوران حاضرمهم است ، بنابراین سرعت پخت و پز در درجه اول اهمیت است. به این خاطر، فست فود با چنین آسانی دنیا را تسخیر می کند. اما هر کاری باید به میزان انجام داده شود، به این خاطر بیش از حد همبرگرهای مورد علاقه تان را نخورید.

اگرچه فست فود بسیار محبوب است ، اما شرکت های زنجیره ای شناخته شده به دنبال تبدیل افراد بازهم بیشتر به ایمان خود هستند. در اینجا 10 راز وجود دارد که کارمندان زنجیره فست فود ترجیح می دهند در خصوص آنها ساکت باشند.

© AP Photo / Vahid Salemiفست فود در ایران
10 راز فست فود که کارکنان آن، در باره آنها ساکت اند   - اسپوتنیک ایران
فست فود در ایران

1. بهترین زمان برای بازدید - ساعت های شلوغ 

زمان ایده آل برای بازدید از رستوران های فست فود ، به اصطلاح ساعت های شلوغ :  از 11:00 تا 13:00 و از 18:00 تا 20:00 است. بله، پیدا کردن یک میز آزاد کار ساده ای نیست، اما همانا در این زمان است که غذا تازه ترین است.

2. اگر سیب زمینی سرخ کرده تازه می خواهید، پرس بدون نمک سفارش کنید

سیب زمینی سرخ کرده وقتی تمام دسته آماده شود، نمک می شود. و اگر شما پرس سیب زمینی بدون نمک را بخواهید برای شما حتما سیب زمینی تازه را می آورند.

3. بو از آشپزخانه - حرکت بازاریابی

بوهای آشپزخانه - تصادفی نیست. بسیاری از رستوران های فست فود سعی می کنند بوی آشپزخانه را به دست مشتریان و افرادی که از آن عبور می کنند، برسانند. به عنوان مثال ، آنها درها را باز می گذارند.

4. کوکاکولا ارزانتر از چای است، زیرا اشتها را تحریک می کند 

در بسیاری از رستوران های فست فود نوشابه های گازدار نسبت به همان چای ارزان تر است. این امر به این دلیل است که شما نمی توانید عطش را با آب شیرین گازدار خاموش کنید، و دی اکسید کربن اشتها را تحریک می کند.

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر کوکاکولای قاتل
10 راز فست فود که کارکنان آن، در باره آنها ساکت اند   - اسپوتنیک ایران
کوکاکولای قاتل

5. سیب زمینی سرخ کرده از 19 جزء تشکیل شده است

طعم افسانه ای سیب زمینی سرخ کرده با مخلوط کردن حدود 20 جزء حاصل می شود. اصلی ترین آن سیب زمینی است ، اما همچنین چربی ها ، مواد افزودنی مختلف ، تقویت کننده طعم و بو وجود دارد.

6. صبح زود به فست فود نروید

البته زود بلند شدن بسیار عالی است ، اما نباید صبح زود به رستوران های فست فود بروید. در این زمان کارگران مشغول تمیز کردن آشپزخانه بودند و باقی مانده مواد تمیز کننده می توانند وارد غذای شما شوند.

7. امروزه مقدار کالوری در فست فود های بیشتر از 30 سال پیش

امروزه، پرس هایی از غذاهای مورد علاقه شما، مانند کالری های موجود در آنها ، به میزان قابل توجهی افزایش یافته اند. به عنوان مثال ، یک چیزبورگر حاوی 75٪ کالری بیشتر از نوع  قبلی خود در دهه 1980 است. 20 سال پیش، سیب زمینی سرخ کرده نیمی از کالری کنونی داشت و میزان کالری پیتزا 70 درصد افزایش یافته است.

برای دوری از سرطان، این 4 غدا را نخورید - اسپوتنیک ایران
برای دوری از سرطان، این 4 غذا را نخورید

8. مقدار قند موجود در میلک شیک های کنونی دو یا سه برابر بیشتر از حد معمول است 

میلک شیک یک نوشابه کلاسیک در غذاخوریهای سریع است، به ویژه در تابستان محبوب است. متوسط میزان مصرف قند روزانه 30-60 گرم است و یک میلک شیک حاوی حدود 85 گرم قند دارد.

9. اگر با دستان خود غذا بخورید، غذا بسیار خوشمزه تر است

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا در رستوران های فست فود  کارد و چنگال داده نمی شود؟ شاید به دلیل اینکه خوردن با دست ها خوشمزه تر است، شما از غذا بیشتر لذت می برید  و در نتیجه،  سفارش بیشتری می دهید.

10. شیرآلات موجود در ماشینهای نوشابه های گازدار تقریباً همیشه کثیف هستند

شستن آنها دشوار است. فقط تصور کنید که چه تعداد باکتری و میکروب در آنجا جمع می شده و از قند موجود در آنها حتی سریعتر تکثیر می شوند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала