معرفی سرپرست جدید اطلاعات ملی آمریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن تغییر سیاست های آمریکا نسبت به عربستان را اعلام کرد
بایدن تغییر سیاست های آمریکا نسبت به عربستان را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، جوزف مگوایر، رئیس فعلی مرکز ضدتروریسم این کشور سمت سرپرست مدیریت اطلاعات ملی را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشته است، جوزف مگوایر از روز 15 اوت کارخود را در سمت جدید شروع خواهد کرد.

به گفته ترامپ دریاسالار مگوایر دارای سوابق شغلی درخشانی به عنوان یک نظامی است و در سال 2010 به خدمت خود در نیروی دریایی پایان داده است.

ترامپ ضمن اشاره به خدمات نظامی و علمی دریاسالار مگوایر در همه سطوح گفت:" شکی ندارم که وی از عهده کار در سمت جدید به خوبی بر خواهد آمد".

پیشتر ترامپ برکناری دن کوتس ، مدیر فعلی اطلاعات ملی و قصد خود برای معرفی نامزدی جان رتکلیف، نماینده جمهوری خواه کنگره برای احراز این سمت را اعلام کرده بود  اما چند روز بعد رتکلیف گفت در کنگره خواهد ماند.

کوتس پس از مصاحبه ای با ان بی سی در ماه زوئیه سال گذشته، که در آن از روابط ترامپ با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتقاد کرد، نارضایتی رئیس جمهور آمریکا را برانگیخت. هفته گذشته این مصاحبه در جمع نامزدهای دریافت جایزه مشهور امی قرار گرفت.

علاوه بر این به نوشته نشریه Axios، کوتس در ماه ژانویه امسال اعلام کرد کره شمالی از برنامه هسته ای خود دست نخواهد کشید که مغایر خط مشی ترامپ است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала