ادامه فراگیری آهنگ‌های لس آنجلسی در برخی موسسات آموزشی ایران +ویدئو،عکس

© Fotolia / Shannon Faganادامه فراگیری آهنگ‌های لس آنجلسی در برخی موسسات آموزشی ایران +ویدئو،عکس
ادامه فراگیری آهنگ‌های لس آنجلسی در برخی موسسات آموزشی ایران +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پخش گسترده آهنگ “ساسی مانکن” در مدارس “ایران” با واکنش‌های بسیاری از جمله وزیر آموزش و پرورش و عموم مردم همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی از کودکان دبستانی که با آهنگ "جنتلمن"، "ساسان حیدری یافته" خواننده پاپ با نام هنری "ساسی مانکن" شادمانی می‌کنند و واکنش‌های وزیر آموزش و پرورش و مسئولین در "ایران"، کاربران بسیار زیادی نیز نظرات و عقاید خود را با سایر کاربران در صفحات اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بیان می‌کنند.

غالب کاربران بر این نظرند کودکان ایرانی باید پر از شادی و خنده باشند اما نه با موزیک "ساسی مانکن" که از کلماتی که مناسب آنها نیست. این کاربران معتقدند از تماشای ویدئوهای کودکان دبستانی می‌توان متوجه شد که آنها بارها این موزیک را در خانه شنیده‌اند و آن را از بر هستند و باید بیش از مدیران و معلمان مدارس، خانواده‌ها را مقصر دانست.

برخی از کاربران علت بحران و فراگیری آهنگ "ساسی مانکن" در مدارس و بین دانش‌آموزان، خصوصا دختران را قطعه‌ای از این موزیک ویدئو می‌دانند که در آن دانش‌آموزان دختر با لباس فرم مدرسه در حال رقصیدن هستند و معتقدند این قطعه برای دانش‌آموزان طراحی و تولید شده است.

 

برخی دیگر از کاربران نیز عنوان می‌کنند ساسی مانکن توانست نسل چاق و مستعد کبد چرب را از تبلت و ایکس‌باکس جدا کند و به تحرک وادارد. آنها همچین با کنایه به «کودک همسری»، می‌گویند این دانش‌آموزان با این موزیک در حال تمرین رقص برای جشن ازدواج‌شان هستند.

"ساسی مانکن" نیز علاوه بر واکنش به صحبت‌های "علی مطهری"، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئو‌های دریافتی از رقص و شادی دانش‌آموزان را منتشر می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала