فروش گوشت سگ ‌در یکی از قصابی های مشهد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Alexey Malgavkoفروش گوشت سگ ‌در یکی از قصابی های مشهد +عکس، ویدئو
فروش گوشت سگ ‌در یکی از قصابی های مشهد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشف گوشت های مشکوک به گوشت سگ در یکی از قصابی های مشهد با قیمت ارزان و‌ نام نویسی قبلی

به گزارش اسپوتنیک، خبر انتشار کشف گوشت سگ در یکی از قصابی های مشهد به شدت خبر ساز شد و علاوه بر رسانه های خبری ایران، برخی از رسانه های خارجی نیز این خبر را منتشر کردند.

یکی از کارشناس اتحادیه گوشت دامی مشهد عنوان کرد یک قصابی که با نصب بنر اقدام به فروش گوشت های مشکوک با قیمت هر کیلو ۳۶۰۰۰ تومان با نام نویسی قبلی کرده بود در روز دوم بهمن ماه شناسایی شد و با حضور بازرسان در محل و فرستادن نمونه گوشت ها به آزمایشگاه این موضوع پیگیری شد و مشخص شد که این گوشت ها گوشت گوسفند بیمار هستند که در شرایط غیر بهداشتی ذبح شده اند و رنگ تیره آن باعث شد که مردم حاضر گمان کنند گوشت سگ است.


کاربران بسیاری با ابراز تاسف از اینکه هر لحظه خبرهای ناخوشایندی از ایران به گوش می رسد، دلیل این اتفاق را ضعف نظارتی دستگاه های مربوطه و شرایط کنونی جامعه ایران می دانند که برای سلامتی مردم ارزش قائل نمی شوند. کاربرانی نیز از این که برخی از خبرگزاری ها با انتشار فوری خبر فروش گوشت سگ بدون اطمینان از صحت آن آرامش روانی مردم را بهم ریخته اند گلایه کردند. اما در مقابل کاربران دیگر کاربران معتقدند این گوشت ها همان گوشت سگ بوده است و برای خاتمه دادن به این موضوع خبر تکذیب شده است، چرا که مدت ها خبرهایی از شکار سگ ها به صورت غیرقانونی و بدون مجوز شهرداری ها منتشر می شود.


تعدادی از کاربران نیز با تمسخر به این که صدای و سیمای ایران هر خبری را تکذیب می کند منتظر هستند که به زودی این خبر نیز تکذیب شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала