https://spnfa.ir/20171007/دهه60-تبلیغات-جذاب-نوستالژیک-2903173.html
تبلیغات با استفاده از حس نوستالژیک دهه 60 +عکس
تبلیغات با استفاده از حس نوستالژیک دهه 60 +عکس
اسپوتنیک ایران
تاثیر تحریک حس نوستالوژی برای فروشی موفق. 07.10.2017, اسپوتنیک ایران
2017-10-07T06:54+0330
2017-10-07T06:54+0330
2017-10-07T06:54+0330
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/290/31/2903162_0:132:3153:1915_1920x0_80_0_0_2310ad4ed1f718b48142b2e96dde6c92.jpg
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2017
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/290/31/2903162_0:33:3153:2014_1920x0_80_0_0_d756472cb688da49bf4d3ea65a458eb9.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
ایران
تبلیغات با استفاده از حس نوستالژیک دهه 60 +عکس
تاثیر تحریک حس نوستالوژی برای فروشی موفق.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که خلاقیت در تبلیغات موضوعی بی کران است و روز به روز با تبلیغات های جدیدتر در غالب موضوعات مختلف به چشم می خورد. یکی از این تبلیغ های خلاقانه، تبلیغ بسته چیپس با استفاده از تحریک حس نوستالوژی در افراد است. در تبلیغات، انتقال پیام معرفی محصول و خدمات می توان بدین ترتیب به اصطلاح، احساسات مشتریان را قلقلک داد.
اینکه این تبلیغ در واقعیت تا چه میزان بر افزایش فروش محصول تاثیرگذار بوده است، مشخص نیست ولی در واقعیت مشتریان سراسر جهان اگرچه با عقل و هوشمندانه انتخاب می کنند اما اکثرا خریدی احساسی دارند. به همین خاطر است که تبلیغات مسئولیت بخش اعظمی از درآمد های محصولات را بر عهده می گیرد. همچنین در این رابطه می توان به یک اصل روانشناسی تبلیغات اشاره نمود که انسان ها به آنچه که بیشتر می بینند، بیشتر اعتماد می کنند.