کی یف: بدون کمک ایالات متحده مناطق مسکونی را از دست خواهیم داد

نماینده پارلمان اوکراین گفت که اگر کمک های آمریکا به تعویق بیفتد، کی یف شروع به از دست دادن مناطق مسکونی خود خواهد کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، یگور چرنف، نماینده پارلمان اوکراین، معاون رئیس کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات ورخونا رادا، روز پنجشنبه گفت که در اوکراین نگران آن هستند که اگر ایالات متحده تخصیص کمک های نظامی جدید به کی یف را به تاخیر بیندازد، به زودی کنترل خود را بر مناطق مسکونی از دست خواهند داد.
چرنف در مصاحبه ای به نیویورک تایمز گفت: ما اکنون در حال از دست دادن برخی از مزارع هستیم، اما اگر کمک های ایالات متحده به تعویق بیفتد، ما شروع به از دست دادن مناطق مسکونی خواهیم کرد.
پنتاگون: بودجه آمریکا برای تحویل تسلیحات به اوکراین دارد تمام می شود
این روزنامه تاکید می کند که نیروهای روسیه در حال اشغال مناطقی هستند که به سختی توسط نیروهای اوکراینی در جریان یک ضد حمله در تابستان تصرف شدند. این نشریه می افزاید: اکنون، پس از شکست "ضد حمله"، نیروهای اوکراینی فقط مواضع دفاعی را اشغال کرده اند و در مهار حمله روسیه در کل خط مقدم با مشکل مواجه هستند.
در هفته‌های اخیر، وزارت دفاع روسیه از دفع موفقیت‌آمیز حملات نیروهای مسلح اوکراین در جهت زاپوروژیه، از جمله منطقه رابوتینو، گزارش داد، خسارات هفتگی بین 260 تا 760 پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین را شامل می‌شود. در مجموع، از ابتدای اکتبر تا اوایل دسامبر، کی یف بیش از 4.3 هزار پرسنل نظامی و بسیاری از تجهیزات از جمله تانک و خودروهای زرهی را در جهت زاپورويه از دست داد.
بحث و گفتگو