روسیه با انبوهی از پهپادها حملات استراتژیک به نیروهای مسلح اوکراین انجام خواهد داد

ما هیچ ایده ای نداریم. آمریکا آنچه را که روسیه برای اوکراین آماده کرده است را فاش کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در مصاحبه با یک کانال یوتیوب گفت ارتش روسیه با انبوهی از پهپادهای پیشرفته به نیروهای اوکراینی حمله خواهد کرد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: "روسیه سلاحی دارد که می تواند گروهی از پهپادها را به پرواز درآورد ، ده ها پرنده که اقدامات را بین خود هماهنگ می کنند، اهداف را انتخاب می کنند و ضربه می زنند. این فناوری است که قوانین بازی را تغییر می دهد."
به گفته وی، امروزه غرب هیچ ایده ای برای مقابله با این نوع تجهیزات نظامی ندارد. ریتر گفت، سربازان اوکراینی که در نبرد با هواپیماهای بدون سرنشین روسی روبرو شده اند، می گویند که حملات توپخانه ای در مقایسه با آنها اصلا مهم نیست.
وی تصریح کرد که انبوهی از پهپادها حجم زیادی از تجهیزات نظامی و نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین را تضعیف می کند و توانایی های نظامی کی یف را تضعیف می کند.
پیش از این، سرگئی چمزوف، مدیر عامل "روس تک" گفته بود که این شرکت در حال ساخت پهپادهایی است که قادر به حمله به دشمن به عنوان بخشی از گروهی از پهپادها هستند. وی تصریح کرد: این سلاح برای نیازهای ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه در حال توسعه است. چمزوف همچنین یادآور شد که سربازان در حال حاضر از پهپادهای "لانست" تولید شده توسط کارخانجات کلاشنیکف استفاده می کنند که نتایج بسیار خوبی در نبرد نشان داده است.
نیروهای اوکراینی باید اف-16 را از چشم پهپادهای " لانست" پنهان کنند
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور تولید پهپادهای امیدوارکننده را صادر کرد. رئیس دولت تاکید کرد که شرکت های روسی در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین راه حل های فنی بسیاری را به نمایش می گذارند. به گفته وی، این امر در مورد انواع پهپادها، تحولات در زمینه زیرساخت‌ها برای استفاده ایمن از آنها در فضای کشور و همچنین نوآوری‌ها در حوزه‌های مرتبط از جمله هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پایان‌به‌پایه نیز صدق می‌کند.
بحث و گفتگو