عملیات ویژه روسیه در اوکراین

تلفات نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای دونتسک و دونتسک جنوبی

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گزارش داد، نیروهای اوکراینی روزانه حدود 360 سرباز را در مسیرهای دونتسک و دونتسک جنوبی از دست دادند و واحدهای روسی چهار حمله دشمن را دفع کردند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در پیام وزارت دفاع روسیه آمده است: در جهت دونتسک، گروه سربازان "جنوبی" به همراه هوانوردی، توپخانه و سیستم های شعله افکن سنگین، دو حمله دشمن را در منطقه کلشچفکا دفع کردند. علاوه بر این، در مناطق کوردیوموفکا و آندریفکا، نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای اوکراینی شکست خورد.
خاطرنشان می شود: در شبانه روز گذشته در این راستا، تلفات دشمن بالغ بر 165 نفر از نظامیان اوکراینی بوده که کشته و زخمی شده اند، دو خودروی زرهی رزمی و سه خودرو از بین رفته اند.
در جهت جنوب دونتسک، یگان‌های گروه واستوک به همراه هوانوردی ارتش و توپخانه، دو حمله گروه‌های تهاجمی تیپ 127 دفاع ارضی را در منطقه پریوتنویه در منطقه زاپوروژیه دفع کردند و به یگان‌های اوکراینی ، تیپ 72 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در مناطق نوومیخایلوکا، نیکولسکی و استارومایورسکی حمله کردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: تلفات دشمن بالغ بر 200 نفر از نظامیان اوکراینی بود که کشته و زخمی شده اند، دو خودرو و یک دستگاه هویتزر D-20 نیز از بین رفتند. علاوه بر این، در منطقه شهرک نوومیخایلوکا، جمهوری خلق دونتسک، یک انبار صحرایی با مهمات تیپ 79 تهاجمی هوابرد نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد.
بحث و گفتگو