عملیات ویژه روسیه در اوکراین

انهدام پست دیدبانی نیروهای مسلح اوکراین در ساحل راست دنیپر + ویدئو

نیروهای هوابرد روسیه سوار بر خودروهای باگی، پست دیده بانی نیروهای مسلح اوکراین را بر فراز دنیپر منهدم کردند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، تصاویرمنتشر شده در وزارت دفاع روسیه نشان می دهد که نیروهای هوابرد روسیه با خودروهای باگی ضد تانک، مسلح به سامانه های Konkurs و Kornet، یک پست دیده بانی سربازان اوکراینی را در ساحل راست دنیپر، با شلیک از ساحل چپ، منهدم کردند.
این تصاویر نشان می دهد که چگونه نیروهای هوابرد در باگی های مجهز به سیستم های موشکی قابل حمل ضد تانک "Konkurs" و "Kornet" به سمت ساحل چپ دنیپر تحت کنترل روسیه حرکت کرده و چندین موشک هدایت شونده را به سمت نیروهای اوکراینی شلیک کردند. به طور خاص، پرتاب موشک های ضد تانک بر روی رودخانه و تأثیر بعدی آنها بر هدف را نشان می دهد. مسیر مسطح و قابل تنظیم مهمات در بالای سطح رودخانه پس از نور قرمز ردیاب به وضوح قابل مشاهده است.
همانطور که وزارت دفاع تصریح کرد، در منطقه پل آنتونوفسکی، واحدهای شناسایی چتربازان با استفاده از تجهیزات نظارت تصویری عینی، یک پست دیده بانی از تشکیلات اوکراینی را در ویلاهای متروکه کشف کردند.
در پیام وزارت دفاع آمده است: خدمه گروه متحرک نووراسیسک که در خودروهای باگی مشغول به کار بودند، پس از دریافت وظیفه انهدام پست مشاهده، بلافاصله برای از بین بردن هدف به منطقه مشخص شده حرکت کردند. چتربازان با پرتاب یک موشک هدایت شونده از کورنت که بر روی یک وسیله نقلیه نصب شده بود، یک پست دیده بانی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند.
بحث و گفتگو