آغاز روند برچیده شدن پایگاه‌های گروه های کومله و دموکرات در اقلیم کردستان عراق

در پی نزدیک‌شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع‌سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق ، از صبح امروز روند برچیده‌شدن مقر این گروه ها در اقلیم کردستان عراق آغاز شده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم این خبر را اعلام کرد.
به‌گفته این منبع آگاه، این روند از ساعاتی پیش آغاز شده است و قرار است کلیه پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی شامل گروهک کومله، پاک،‌ پژاک و حزب دموکرات کردستان در جدار مرز ایران و دیگر نقاط اقلیم کردستان عراق در نزدیکی ایران برچیده شود و این گروهک‌ها در یک اردوگاه در عمق خاک اقلیم شمال عراق ساماندهی شوند.
اعزام تجهیزات زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران به مرزهای شمال‌غرب ایران
وی ادامه داد: پس از این مرحله، گروهک‌های تجزیه‌طلب به‌صورت کامل خلع‌سلاح خواهند شد و در غیر این صورت، (اگر مقرهای گروهک‌ها به‌درستی برچیده نشود و یا برخی از آنها از این اقدام خودداری کنند)، ما به وضعیت قبل از توافق بازمی‌گردیم و به وظیفه خود برای پاسداری از امنیت کشور عمل خواهیم کرد.
به گزارش تسنیم، در پی نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع‌سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان، برخی گزارشهای مردمی و ویدئوهای دریافتی از شهروندان نشان می‌دهد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به این منطقه از ایران است.
بحث و گفتگو