علاقمندی هند به فناوری پهپادی روسیه

هند به پهپاد ها و سیستم های مبارزه با پهپاد تولید روسیه علاقمند می باشد.
Sputnik
اسکاند تیاگی کار آفرین هندی و مدیرکل Starshot Ventures در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که فناوری های روسی در حوزه ریزپرواز ها و مقابله با آنها باعث علاقمندی در بازار هند شده اند و در آنجا تقاضای بالایی برای این فناوری ها وجود دارد.

تیاگی در همایش بین المللی بریکس در مسکو اعلام کرد: "در واقع من بدنبال شرکت هایی هستم که پهپاد و فناوری های مقابله با ریزپرواز ها را تولید می کنند، زیرا هر دوی آنها در هند تقاضای بالایی دارند، بویژه در زمینه لجستیک: داشتن قابلیت ارسال دارو، مواد غذایی و سایر چیزهای لازم. ما تلاش می کنیم با برخی شرکت های روسی ارتباط برقرار کنیم که پهپاد تولید می کنند تا با آنها شرکت های مشترکی را در هند ایجاد نماییم".

وی همچنین با تاکید بر اینکه تولیدات مشترک در حوزه فناوری به "شکوفایی" دولت هایی که در قالب مجموعه غرب تعریف نمی شوند، پتانسیل تعاملات تجاری روسیه و هند در چارچوب بریکس را عالی ارزیابی کرد.

تیاگی افزود: "آنچه ما در هند به آن دست پیدا کرده ایم، "جوگار" یا نوآوری های "کم هزینه" هستند... ما توانستیم فناوری هایی را ایجاد کنیم که نه تنها ارزانتر هستند، بلکه موثر و کاربردی هستند و از این منظر هر شرکت روسی که علاقمند به افزایش توان تولیدی و حجم تولید می باشد، می بایست حتما به ایجاد شرکت های مشترک در هند توجه نماید".

"عصر جدید"؛ شورش ارزی روسیه، چین و هند علیه ایالات متحده
همایش بین المللی نوآوری بریکس"شهر ابری" در قالب دوازدهمین همایش شهری مسکو در روزهای 29-27 آگوست در پایتخت روسیه برگزار می شود. به گفته برگزار کنندگان، این همایش می بایست تبدیل به عرصه ای برای شکل گیری همکاری بلند مدت با نمایندگان دولتی و تجاری شهرها بزرگ کشورهای عضو بریکس گردد. انتظار می رود که در این همایش بیش از 3 هزار نفر از 30 کشور جهان حضور بهم رسانند.
بحث و گفتگو