گلوله باران شهر های غیرنظامی بر اساس دستورالعمل های آموزشی ناتو توسط اوکراین

گزارشگر مستقل: نیروهای مسلح اوکراین درک روشنی دارند که به شهرهای غیر نظامی حمله می کنند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، پاول کوکوشین، خبرنگار مستقل، به رادیو اسپوتنیک گفت که تشکل‌های مسلح اوکراین به حملات هدفمند به شهرهای غیرنظامی دونباس - دونتسک، یاسینواتایا، ماکییوکا، گورلووکا ادامه می‌دهند، رژیم کی‌یف در تلاش است تا برای مردم غیر نظامی کابوس بسازد.
وی در ادامه گفت: "وضعیت، همانطور که در اینجا می گویند، به طور پایدار متشنج است. دونتسک تحت گلوله باران مداوم است. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین، در غیاب حداقل برخی اخبار مثبت از جبهه، از چنین اقدامات تروریستی - گلوله باران شهرهای صلح آمیز - استفاده می کند.اینجا فقط دونتسک نیست. اینها یاسینواتایا، ماکییوکا، گورلووکا هستند. گورلووکا کاملا آسیب دیده است. روزی نبود که گلوله ها به آنجا شلیک نشوند و همچنین به شهرهای دیگر. در کی یف، آنها در حال جنگیدن هستند، آنها سعی می کنند برای مردم غیرنظامی کابوس بسازند."
به نظر او، نیروهای مسلح اوکراین از دستورالعمل هایی استفاده می کنند که توسط متصدیان ناتو تهیه شده و برای حمله به شهرهای صلح آمیز تجویز می کنند.
این گزارشگر افزود: آنها طبق دستورالعمل کار می کنند. علاوه بر برخی طغیان های عاطفی که دارند، در پشت آن میل به پنهان کردن شکست های ضد حمله آنها وجود دارد. دستورالعمل‌های آموزشی ناتو وجود دارد که به وضوح بیان می‌کند که عنصر تأثیرگذاری بر غیرنظامی ها از این طریق است و نیروهای مسلح اوکراین بر اساس آن عمل می کنند. آنها مناطق کاملاً غیرنظامی را گلوله باران می کنند و این را می دانند. این منطقه پتروفسکی است که بیشترین سهم را دارد، جایی که عمدتا بخش خصوصی است. نزدیکترین نقطه به خط مقدم است، اما نه خودروهای زرهی و نه پرسنل ما آنجا هستند. شناسایی توسط ماهواره و انواع دیگر هم کار می کند. یعنی درک روشنی وجود دارد از اینکه به کجا حمله می کنند.
بحث و گفتگو