پپسی لوگوی خود را به روز کرد + عکس

پپسی برای اولین بار طی 15 سال لوگوی خود را به روز کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشره گفته می شود طراحی جدید لوگوی پپسی با رنگ های نوین تعهد این برند به Pepsi Zero Sugar یعنی عدم وجود قند در آنرا نشان می دهد.
پپسی این طرح جدید را در پاییز امسال در آمریکای شمالی و به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این برند معرفی خواهد کرد. اولین نمایش جهانی آن در سال 2024 انجام خواهد شد.
به گفته تاد کاپلان، مدیر بازاریابی پپسی، لوگوی قبلی پیام شرکت را منتقل نمی کرد. او گفت که نسخه جدید با قلم پررنگ "PEPSI" روی نوار سفید مواج در مرکز دایره با نوار قرمز در بالا و نوار آبی در پایین نوشته شده و با روح این شرکت مطابقت دارد.
پپسی 125 سال است که وجود دارد و در این مدت چندین بار لوگوی خود را به روز کرده است.
بحث و گفتگو