کیم جونگ اون دستور افزایش تولید تسلیحات هسته ای را صادر کرد

رهبر کره شمالی کیم جونگ اون روز 27 مارس پذیرش تسلیحات هسته ای را مدیریت کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مرکزی کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دستور افزایش تولید تسلیحات هسته ای را به منظور افزایش "تصاعدی" ذخایر آنها صادر کرد.
کیم جونگ اون در روز 27 مارس روند پذیرش تسلیحات هسته ای را مدیریت کرد و گزارش موسسه تسلیحات هسته ای کره شمالی در مورد پیشرفت این عرصه در سال های اخیر در رابطه با تقویت کمی و کیفی و تحکیم نیروهای هسته ای کره شمالی را شنید.
رهبر کره شمالی خواستار آمادگی "کامل" برای استفاده از سلاح های هسته ای "در هر زمان و هر مکان" شد و همچنین بر لزوم "تقویت مستمر نیروهای هسته ای" تاکید کرد تا قدرت برتر "دشمنان" را ترسانده و از دولت و نظام محافظت کند. و مردم کره شمال
کیم جونگ اون گفت که لازم است به تولید مداوم سلاح های هسته ای انگیزه داده شود و موسسه تسلیحات هسته ای و کارکنان بخش انرژی هسته ای باید تولید مواد خام هسته ای را در آینده گسترش دهند که برای ایجاد تسلیحات مناسب است. این تلاش ها باید به خاطر اجرای بی وقفه طرح کمیته مرکزی حزب برای افزایش تصاعدی ذخایر تسلیحات هسته‌ای انجام گیرد. رهبر کره شمالی اهداف و وظایف برنامه هسته ای را برای کارکنان این بخش و موسسه مربوطه مشخص کرد.
همزمان، کیم جونگ اون تاکید کرد که تسلیحات هسته ای کره شمالی علیه سایر کشورها نیست، "دشمن" نیروهای هسته ای این کشور خود جنگ و به طور کلی فاجعه هسته ای است و مقامات کره شمالی برای صلح و ثبات در منطقه تلاش می کنند.
خواهر رهبر کره شمالی آرزو کرد روسیه سلاح های غربی را نابود کند
شایان ذکر است که کره شمالی اخیراً تعدادی تمرینات نظامی برای آزمایش سیستم های تسلیحات هسته ای انجام داده است. در 18 تا 19 مارس، کره شمالی تمرینی برای بهبود توانایی هسته‌ای تاکتیکی، قابلیت‌های بازدارندگی جنگی و ضدحمله خود انجام داد که طی آن قابلیت اطمینان "دستگاه‌ها و چاشنی‌های کنترل انفجار هسته‌ای" تایید شد.
در 22 مارس، پیونگ یانگ چهار موشک کروز استراتژیک هواسال-1 (استرلا-1) و هواسال-2 مجهز به کلاهک های شبیه سازی سلاح های هسته ای را آزمایش کرد. در 21-23 مارس و 25-27 مارس آزمایشاتی بر روی یک سیستم حمله بدون سرنشین جدید زیر آب از نوع "هیل" انجام شد که قادر به حمل کلاهک هسته ای بود. و در 27 مارس آزمایشی برای منفجر کردن کلاهک هسته ای در هوا با استفاده از دو موشک بالستیک تاکتیکی سطح به سطح انجام شد.
بحث و گفتگو