رسانه ها از احتمال عقب نشینی اوکراین از آرتمفسک خبر دادند

رسانه ها: نیروهای اوکراینی در حال بررسی احتمال عقب نشینی از آرتمفسک هستند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد؛ نیروهای اوکراینی در حال بررسی احتمال عقب نشینی از آرتمفسک هستند.
در این گزارش آمده است که اوکراین با تصمیمات سختی در مورد میزان اعزام به شهر روبرو است زیرا "مجبور" است که در ماه های آینده یک ضد حمله جدید را آغاز کند.
فرمانده ناشناس اوکراینی به نقل از این نشریه گفت: "ما دوستان زیادی را در دفاع از شهر از دست دادیم، بنابراین نمی خواهیم اکنون آن را تسلیم کنیم. اما شاید خروج موقت نیروها برخی از مردم ما را نجات دهد." وی افزود که واحد او در آرتموفسک با "تلفات سنگین" روبرو شد.
این روزنامه می نویسد، فرمانده گردان شناسایی، یوری اسکالا، به نوبه خود خاطرنشان کرد که در صورت نیاز به "مانور تاکتیکی"، رهبری نظامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد. این نشریه به نقل از وی گفت: "از تصمیم فرمانده کل قوا در مورد مانور تاکتیکی و ایجاد خط دفاعی جدید در صورتی که مشخص شود تلفات بسیار زیاد است، حمایت خواهم کرد".
با این حال، این روزنامه خاطرنشان می کند که حتی یک عقب نشینی سازمان یافته از آرتمفسک نیز از نظر سیاسی پرمخاطره خواهد بود.
آرتیوموفسک در بخش تحت کنترل کی‌یف در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است و یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. سولدار تقریباً در 10 کیلومتری آرتمفسک قرار دارد.
بحث و گفتگو