در آمریکا نگران رشد احساسات طرفداری از روسیه هستند

نشریه هیل می نویسد تعداد آمریکایی‌هایی که از تصمیم قطع کمک به اوکراین حمایت می‌کنند، به سرعت در حال افزایش است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس شوئن، مقاله نویس نشریه هیل نوشت: جمهوری خواهان کنگره موضع خود را "واقع گرایی" دانسته و استدلال می کنند که واشنگتن به دلیل تورمی که زندگی خانواده های آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد نمی تواند به کمک به اوکراین ادامه دهد و نباید به خاطر کشوری که هزاران مایل دورتر قرار دارد، خطر جنگ هسته ای با روسیه را به وجود آورد".
وی خاطرنشان کرد که دیدگاه‌های طرفدار روسیه و تمایل به امتناع از کمک به اوکراین قبلاً فقط در میان معدود نمایندگان دیدگاه‌های جمهوری‌خواه مشاهده شده بود، اما با گذشت زمان، حتی نمایندگان جناح چپ " در نامه‌ای به دولت بایدن با صدای بلند با حمایت از اوکراین مخالفت کردند. "
واکنش پارلمان روسیه به تمایل آمریکا برای حذف روسیه از گروه 20
وی یادآور شد که دموکرات ها در نامه ای به رهبر ایالات متحده استدلال کردند که درگیری اوکراین نتیجه سیاست جنگ طلبانه ایالات متحده است اما دیرتر اعتراض خود را پس گرفتند.
شوئن در پایان گفت: "اگر ایالات متحده کمک‌های خود به کی یف را قطع کند، سایر کشورهای غربی نیز از همین روش پیروی خواهند کرد.
در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده آمریکا و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحاتی از کی یف حمایت می کنند و این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و وسایل نقلیه حامل تسلیحات هدف قانونی برای ارتش روسیه می شوند.
بحث و گفتگو