اشپیگل: شولتز با مطالعه در مورد پوتین سعی بر درک بهتر وی دارد

اولاف شولتز صدراعظم آلمان سعی می کند از طریق خواندن کتاب هایی درباره رئیس جمهور روسیه، با روحیات وی بیشتر آشنا شده و بهتر درکش کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی اشپیگل می نویسد، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، با مطالعه کتاب هایی در مورد ولادیمیر پوتین و همچنین مقالات نوشته شده توسط وی، سعی دارد ماهیت و منطق تفکری رهبر روسیه را بهتر درک نماید.
در این مقاله به آثار نویسندگان اروپایی در مورد سیاست خارجی و داخلی پوتین و همچنین مقاله ای از شخص رئیس جمهور "در مورد وحدت تاریخی روس ها و اوکراینی ها" که در ژوئیه 2021 نوشته شده است، اشاره می شود.
در ادامه این مقاله آمده است: "صدراعظم آلمان در تلاش است تا دریابد که پوتین به چه کسی گوش می دهد، چه ادبیاتی بر رهبر کرملین تأثیر می گذارد و سیاست او بر چه مفهوم نظری استوار است".
به گفته روزنامه نگاران این مجله، شولتز برای درک بهتر رهبر کرملین حتی با یک کارشناس سیاسی بلغاری و "پوتین شناس" ملاقات کرده و حتی با آنگلا مرکل نیز مشورت کرده است.
اشپیگل مدعی است که مطالعه کتابهای غیرداستانی "بزرگترین ضعف" صدراعظم آلمان است. او مدام در حال مطالعه است و راهبردهای سیاسی او اغلب بر اساس یافته ها و نتایج نویسندگان مشهور جهان است.
بحث و گفتگو