عملیات ویژه روسیه در اوکراین

رسانه ها از انفجارهایی در کی‌یف خبر دادند + ویدیو

برخی نشریات نیز تایید کردند که پدافند هوایی در برخی از شهرهای اوکراین فعال شده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اوکراینی از انفجار در کی‌یف خبر می دهند، برخی نشریات نیز تایید می کنند که پدافند هوایی فعال شده است.
یکی از نشریات در کانال تلگرامی خود نوشت: "صداهای انفجار در کی‌یف به صدا درآمد، خبرنگاران نشریه سوسپیلنیه گزارش دادند. یک حمله هوایی در شهر و منطقه وجود دارد".
کانال تلویزیونی پیرشی (اول) در پیام رسان نوشت: "انفجارها در کی‌یف شنیده می شوند. طبق داده های اولیه، پدافند هوایی در حال کار است".
همچنین، نشریات و مقامات اوکراینی از انفجارهایی در شهرهای دیگر خبر می دهند که در تامین انرژی با مشکل مواجه شده اند. در برخی مناطق لووف، ریونه و خارکف، برق قطع شد، متروی خارکف از کار افتاد. ژیتومیر به طور کامل بدون منابع انرژی است.
خاموشی های اضطراری در کی‌یف اعلام شده است.
پیش از این در سراسر اوکراین هشدار هوایی اعلام شده بود.
در 10 اکتبر، نیروهای مسلح روسیه شروع به حمله به اهداف فرماندهی نظامی، ارتباطات و سیستم های انرژی اوکراین - از خارکف و کیف تا لووف و ایوانو-فرانکیفسک کردند. به گفته ولادیمیر پوتین، این واکنشی است به انفجار سازمان‌دهی شده توسط کی‌یف در پل کریمه و سایر حملات به اشیاء غیرنظامی در روسیه. ولادیمیر زلنسکی در اول نوامبر گفت که حدود 40 درصد از زیرساخت های انرژی در کشور آسیب دیده است. به همین دلیل، خاموشی های برقی در اوکراین آغاز شد.
بحث و گفتگو