به گزارش اسپوتنیک، در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ) ارزش برند اپل امسال به ۹۴۷ میلیارد دلار رسیده ، این در حالی ست که در نظرسنجی کانتار، آمازون به رتبه سوم سقوط کرده است.
اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۵، به عنوان با ارزشترین برند جهان شناخته شد.
برند فشن لویی ویتون که متعلق به شرکت LVMH است، نخستین برند لوکسی است که در میان ۱۰ برند برتر قرار گرفت. ارزش این برند با وجود بازگشت کند مصرف کنندگان پس از پاندمی کووید، رشد ۶۴ درصد داشت و به ۱۲۴.۲ میلیارد دلار رسید. شرکت تسلا با ۱۸ پله صعود، در رتبه بیست و نهم ایستاد و با افزایش علاقه به خودروهای برقی، به برترین برند خودرو تبدیل شد.
طبق اطلاعات بلومبرگ، اپل در سال ۲۰۲۱ حدود ۸۰۰ میلیون مشترک برای خدماتی شامل سرگرمی داشت. اما با این حال قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ۲۵ درصد کم شده است.