انتقاد کاربران به گرانی تنقلات و افزایش قیمت محصولات مینو +عکس

پفک، چوب شور، بیسکویت و شکلات گران می‌شود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه گرانی‌ها در ایران، قیمت تعدادی از تنقلات محصولات مینو هم گران می‌شود. لیست قیمت جدید تنقلات از جمله پفک، چوب شور، بیسکویت و شکلات منتشر شده است که کاربران این افزایش قیمت را دور از انتظار و عجیب می‌خوانند.
شرکت صنعتی پارس مینو در نامه‌ای از گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس اوراق بهادار خواستار تغییر نرخ برخی از محصولات خود شد. در این نامه ضمن اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی و بالا رفتن قیمت آرد، شکر، روغن و ... خواسته شده پفک ۶۷ درصد، ‎چوب شور ۷۱ درصد، بیسکوییت تُرد ۷۱ درصد و ویفر ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند.
کاربران کنایه و گلایه عنوان می‌کنند قرار بود فقط چهار قلم جنس از کالاهای اساسی سبد خانوارها افزایش قیمت داشته باشند اما گویا به ترتیب و زیرکانه همه‌ی محصولات اعم از نان، برنج، ماکارونی، روغن، شکر، گوشت، مرغ، محصولات لبنی و تنقلات و بسیاری دیگر از محصولات خوراکی گران شود. این کاربران ضمن ابراز تاسف و نگرانی عنوان می‌کنند آیا این بود جراحی اقتصادی؟ مردم چه گناهی دارند که گرفتار مدیران بی‌کفایتی و گروهی سودجو و منفعت طلب شده‌اند؟ به این ترتیب زندگی هر روز برای مردم سخت‌تر می‌شود و بسیاری از شهروندان دچار سوء تغذیه خواهند شد و این را می‌توان فاجعه خواند.
بحث و گفتگو