به گزارش اسپوتنیک، نام "کارمند" کوی شیائوپان است. طبق سناریوی کاری ، این هوش مصنوعی دختری است که در زمینه وصول بدهی برای شرکت کار می کند. "او" با مشتریانی که پرداخت بدهی هایش عقب افتاده تماس می گیرد و می پرسد چه زمانی آنرا پرداخت می کنند. این هوش مصنوعی در طول سال 91.44 درصد از بدهی ها را برگرداند.
برای 10 ماه سال 2021، این "دختر" از نظر عملکرد از 140 هزار کارمند انسانی پیشی گرفت. یو لیانگ، رئیس هیئت مدیره ا شرکت چینی گفت: "به لطف الگوریتم ها، او (هوش مصنوعی) به سرعت روش های انسانی برای تشخیص مشکلات در جریان کار را آموخت و مهارت های خود را نشان داد."