دیدار سفیر ایران و نماینده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه

در دیدار کاظم جلالی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در روسیه با "میخاییل باگدانوف" نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دو طرف بر ضرورت همکاری دو کشور در مسائل دو جانبه و منطقه ای تاکید کردند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه روز جمعه با میخاییل باگدانوف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، دیدار کرد.
استرداد کلاهبردار ۴۰۰ میلیون دلاری از روسیه به ایران + ویدئو

در این ملاقات طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سوریه، یمن، لبنان و عراق تبادل نظر و گفت و گو کردند.

در این دیدار نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا، توضیحاتی در خصوص سفر خود به ایران و عراق ارائه کرد.

جلالی و باگدانوف بر ضرورت رایزنی و همکاری دو کشور درمورد مسائل مهم منطقه و همچنین تداوم تماس‌ها و دیدارهای خود در این خصوص تاکید کردند.

بوگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا هفته گذشته در سفر به تهران با امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و محسن رضایی معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
بحث و گفتگو