جزئیات عملیات سپاه در شمال عراق

فرمانده قرارگاه حمزه سپاه پاسداران جزئیات عملیات علیه تروریست ها در شمال عراق را تشریح کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار محمدتقی اوصانلو گفت: در پیامی که اخیرا سرلشکر باقری جانشین کل نیروهای مسلح فرمود، تذکرات جدی به اشرار و گروه‌های معاند در شمال غرب کشور و به اقلیم کردستان عراق داده شد چون آنان در نقاط سخت و مخفی لانه گرفته بودند تا بتوانند در کشور ناامنی به وجود آوردند اما تمامی آن نقاط شناسایی شد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: بنابراین نقاط کلیدی و مرکزی آنها توسط جمهوری اسلامی ایران شناسایی و مورد هدف قرار گرفت و در این راستا فرمانده نیروی مسلح کشورمان به آمریکایی‌ها و دولت مرکزی عراق تاکید کرد که اشرار باید از منطقه جمع‌آوری شوند.
وی تاکید کرد:اگر کسی علیه نظام توطئه کند، چه آمریکا و چه صهیونیست باشند خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و مورد هدف قرار می‌گیرد و ادامه داد: نیروهای نظامی کشورمان در کنار سنگرهای آمریکایی در سوریه، مقرر گروه‌های داعشی و ضدانقلاب را مورد هدف قرار داده و این اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.
سردار اوصانلو گفت: توان نظام اسلامی تا آنجاست که در هر گوشه‌ای، یگان‌های کشورمان اعم از سپاه و ارتش حضور داشته و امنیت را برقرار می‌کنند و اگر دشمن بخواهد وارد کشورمان شود، گوش آنها را گرفته و اسیرشان می‌کند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه امروز عده‌ای از گروهک‌های تروریستی در جمع روستاییان پنهان شده و از مردم منطقه به عنوان سپر استفاده می‌کنند تاکید کرد: امروز توان نیروهای مسلح به حدی رسیده که می‌تواند گروهک‌های تروریستی را با موشک‌های نقطه‌زن مورد هدف قرار  داده و از امکاناتی مانند پهپاد برخوردار است و بیشترین رصد را در منطقه انجام می‌دهد.
بحث و گفتگو